خبرهای داغ:
مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی رایحه وصال سمنان گفت: رمز موفقیت باشگاه فرهنگی ورزشی رایحه وصال استفاده از عقاید جوانان و نوجوانان در امور مختلف باشگاه است.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۹۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

حمیدرضا گل هاشم در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در سمنان در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی رایحه وصال که با همکاری پایگاه صاحب الامر(عج)تاسیس شده است،بیان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی رایحه وصال در سال 1395 مجوز فعالیت رسمی خود را دریافت کرد و خوشبختانه از همان ابتدای کار با یک رویکرد حرفه ای و اخلاق مدار به دنبال گسترش ورزش حرفه ای توام با اخلاق حرفه ای است.

وی افزود: مهمترین علت تاسیس این باشگاه آغاز یک حرکت تخصصی در زمینه ورزش و استفاده از ظرفیت‌های حرفه‌ای در این زمینه است که خوشبختانه یک نگاه مسجد محوری نیز به موضوع دارد و همین امر سبب ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی در کنار فعالیت‌های ورزشی شده است.

گل هاشم اظهارکرد: درحال حاضر باشگاه فعالیتهایش را در سه رشته فوتبال، فوتسال و بسکتبال  دنبال می کند که خوشبختانه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به دنبال ظرفیت سازی بیشتر برای گسترش رشته‌های ورزشی هستند.

مدیرباشگاه فرهگگی ورزشی رایحه وصال با اشاره بر فعالیت های کنونی باشگاه افزود: هر رشته‌ یک آکادمی تخصصی مدرسه‌ای نیز دارد که با هدف آموزش حرفه‌ای پایه و پشتوانه سازی برای تیم های باشگاهی مشغول به آموزش به نوجوانان و کودکان هستند؛ در حال حاضر 3 مدرسه فوتبال و یک مدرسه بسکتبال حرفه‌ای وجود دارد که مربیان خوشنام و علاقمند به آموزش مشغول تربیت هستند.

وی تصریح کرد: سال 96 اولین حضور رسمی باشگاه رایحه وصال در مسابقات مختلف ورزشی بود که خوشبختانه تیم فوتبال نوجوانان رایحه وصال سمنان توانست قهرمان مسابقات لیگ استان شود و مجوز حضور در مسابقات کشوری را به دست آورد؛تیم نونهالان رایحه وصال قهرمان مسابقات فوتبال لیگ شهرستان سمنان شد و تیم جوانان نیز توانست نائب قهرمان مسابقات شهرستان شود؛همچنین تیم بزرگسالان رایحه وصال نیز در حال حاضر در لیگ شهرستان شرکت دارد که در صورت قهرمانی برای اولین سال می تواند به لیک استان صعود نماید.

گل هاشم مهمترین علل موفقیت این باشگاه را واگذاری مدیریت باشگاه در عرصه های مختلف به جوانان با استعداد، علاقمند و صاحب تجریه در ورزش حرفه‌ای دانست و بیان کرد: ما با پشتوانه فکری، مادی و معنوی هیات مدیره باشگاه و نوجوان و جوانان توانسته ایم الگوی بسیار مناسبی را برای فعالیت در ورزش حرفه ای رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها