مسئول بسیج دانشجویی لرستان :

ارسال 150 مقاله به سیزدهمین جشنواره علمی دانشجویان بسیجی لرستان

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: ارسال اثار برای این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی اغاز شده که در این مدت بیش از ۱۵۰ مقاله و اثر به دست ما رسیده و ۲۵ ابتکار و نو آوری به دست ما رسیده و در بین هر رشته از نفرات برتر تجلیل به عمل می آید.
کد خبر: ۸۹۶۴۶۹۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسین محمدی، مسئول بسیج دانشجویی لرستان در جشنواره علمی دانشجویان بسیجی، شاهد و ایثارگر استان لرستان اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره علمی دانشجویان بسیجی، شاهد و ایثارگر استان لرستان باهدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های علمی، دانش و فناوری است که دانشجوی بسیجی بایستی در این زمینه پیش رو باشد.

وی افزود: دیگر هدف ما شناسایی سامانه‌ای و انسجام دهی دانشجویان مبتکر، ممتاز و خلاق در حوزه علمی و ایجاد ارتباط و توانمندسازی دانشجویان در قالب بسیج علمی لرستان است.

 مسئول بسیج دانشجویی لرستان بابیان اینکه از برترین‌ها در حوزه‌های علمی و ممتازی بایستی تجلیل شود، عنوان کرد: ارسال آثار برای این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی آغازشده که در این مدت بیش از 150 مقاله و آثار به دست ما رسیده و 25 ابتکار و به دست ما رسیده و در بین هر رشته از نفرات برتر تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات