مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان گفت: در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ این سازمان از ۳۲ طرح حمایت کرده که برخی از این طرح‌ها تجاری‌سازی شده است.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۰۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزرای بسیج از لرستان، مهدی رحیمی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان در جشنواره علمی دانشجویان بسیجی، شاهد و ایثارگر استان لرستان با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری اظهار داشت: حمایت مالی و معنوی از طرح‌های از ایده‌ها و طرح‌های مخترعان، مبتکران و پژوهشگران ازجمله مهم‌ترین فعالیت این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان در قالب ۱۰ مرکز از ایده‌ها و طرح‌های دانشجویان مخترع و مبتکر بسیجی حمایت می‌کند، افزود: در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ این سازمان از ۳۲ طرح حمایت کرده که برخی از این طرح‌ها تجاری‌سازی شده است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری لرستان بابیان اینکه جشنواره علمی دانشجویان بسیجی، شاهد و ایثارگر استان لرستان با رقابت بیش از ۲۰۰ دانشجوی لرستانی برگزارشده است، بیان کرد: این جشنواره در دو بخش فردی و تشکلی برگزارشده که بخش تشکلی شامل کانال‌های مجازی، همایش‌های دانشجویی، بیانیه‌های دانشجویی و فعالیت‌های حقوق درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: بخش فردی جشنواره نیز شامل اختراعات، مقالات، پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان است که تعداد ۴۶ اثر برگزیده استانی که توسط داوران به‌عنوان آثار برتر شناخته‌شده‌اند، معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات