مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف‌ناپذیر است و تكریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه‌های زندگی باشد .
کد خبر: ۸۹۶۴۷۰۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌السلام محمد صادق شعبانپور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در دیدار از خانواده معظم شهید «حسن خانمحمدی» امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثارگری و از جان‌گذشتگی شهدا دانست و گفت: عزت و اقتدار میهن اسلامی، امنیت و آسایش کنونی را مرهون خون شهیدان، و مقاومت و ایستادگی خانواده‌های معظم شهداو ایثارگران است .

وی افزود: با توفیق الهی، حضور در جمع خانواده معزز شهدای جنگ تحمیلی موجب شادابی روح می‌شود و رسیدگی به امور این افراد افتخار بزرگی است که می‌بایست با عشق به خدمتگزاری انجام شود .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز کشور ما مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران بوده و امروز وظیفه ما است تا پیرو راه این عزیزان باشیم.

حجت‌السلام شعبانپور با یادآوری این موضوع که خانواده‌های شهدا از عزیزان خود در راه حفظ اسلام گذاشتند، گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است .

وی افزود: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف‌ناپذیر است و تكریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه‌های زندگی باشد .

گفتنی است اعضای شورای نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ساوه، از 10 خانواده معظم شهید شهرستان ساوه در هفته جاری سرکشی و دیدار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات