معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج اراک:

تربیت نیروی انقلابی و خدمتگزار هدف حلقه های صالحین

معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: هدف حلقه صالحین کار تربیتی و آماده سازی نیروی انقلابی برای خدمت به جامعه و حفظ اسلام است.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۰۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام خلیلی معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع اعضای حلقات شهیدان «انصاری و قریشی» حوزه مقاومت بسیج کوثر 5 اراک در مصلی شهر داودآباد با اشاره به اهداف برگزاری حلقات صالحین گفت: هدف حلقه صالحین کار تربیتی و آماده سازی نیروی انقلابی برای خدمت به جامعه و حفظ اسلام است.

وی برقراری ارتباط دوستانه، مستمر و دائمی با متربیان را اصل کار حقله‌ها دانست و افزود: سرعت و عجله در کار تربیتی معنایی و مفهوم ندارد و می‌بایست به تدریج زمینه رشد و تغییر اعضاء را در حلقه‌های صالحین فراهم کرد.

مسئول حلقات صالحین ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: شناخت روحیات اخلاقی و استعدادیابی، داشتن برنامه و برنامه‌ریزی از روش‌های مثمر ثمر در کار تربیتی است.

حجت‌الاسلام خلیلی با تاکید بر اینکه تربیت انسان‌های متعهد، متدین، ولایتمدار و پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران وظیفه شجره طیبه صالحین است، گفت: تربیت نیروهای بسیجی متعهد از اقدامات ارزنده و شایسته بسیج در جهت تحقق به مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: عمق بخشیدن به تفکر جوانان بسیجی از لحاظ معنوی، تربیتی و تعلیمی هدف تشکیل شجره طیبه صالحین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات