خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این شرکت گفت: اقداماتی در زمینه برون سپاری فعالیت ها و همچنین الکترونیکی نمودن خدمات صورت گرفته که در آینده نزدیک همه خدمات به صورت الکترونیکی قابل ارائه خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۲۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی با اشاره به راه اندازی امکانات ارتباط تصویری بیان کرد: با توجه با پراکندگی جغرافیایی معاونت های مختلف شرکت، این نرم افزار مشکلات ارتباطی بین مدیران واحد های مختلف را تاحد زیادی مرتفع نموده و همین امر بر سرعت روند تصمیم گیری در شرکت افزوده است.

وی افزود: با توجه به روز رسانی سیستم مدیریت کیفیت iso9001-2015 اقداماتی در حال انجام است که طی آن 41 فرآیند در 7 حوزه احصاء شده است و پیش بینی می شود این گواهینامه تا پایان سال 96 دریافت شود.

همچنین کاظمی در این جلسه به ارائه برنامه های عملیاتی صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری پرداخت.

در ادامه حیدر فتح زاده، معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان با اشاره به اینکه نگاه به مدیریت در دنیای امروز تغییر کرده است، افزود: ارتقاء کرامت انسانی و حفظ حقوق شهروندی در دنیای امروز در کشور ما یکی از اولویت های سیستم مدیریتی است و همه ما باید تلاش کنیم در حداقل زمان بحث فرایندسازی مدیریت، پاسخگویی و شفاف سازی را در ادارات پیاده کنیم.

فتح زاده کاهش زمان واگذاری انشعاب به مشترکین از طرف شرکت توزیع نیروی برق تبریز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود که در تمام سازمان ها و در تمام مقاطع مسئولیت پذیری و پاسخگویی در اولویت شاخص ها بهبود قرار گیرند تا بتوانیم سازمانی مبتنی بر اعتماد، سرمایه اجتماعی و پاسخگویی داشته باشیم.

وی همچنین افزود: در بحث فعالیت های انجام شده، شرکت توزیع نیروی تبریز مستندسازی و ساماندهی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

در ادامه رقیه علیجانی فرید، رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان نیز با اشاره به خدمات مناسب برق تبریز و بهبود حاصل شده در این بخش، افزود:از برق تبریز انتظار داریم ضمن هماهنگی با ارزیابان این معاونت، در هدفگذاری برای شاخص های اختصاصی با این معاونت همکاری کند.

وی تاکید کرد: باید گزارش تحلیلی از وضعیت جشنواره شهید رجایی شرکت ارائه شودو ارزیابی سال گذشته در قالب SWOT آسیب شناسی شود.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگ میان دستگاه ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی موحب رسیدن به ادبیات مشترک شده و باعث بهبود عملکرد سازمان ها می شود.

 

ارسال نظرات