خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند از شهرداری شهرستان خواست با همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف تیمی تشکیل دهند و با مستندسازی نسبت به جمع آوری سد معبر (اشخاص و خودروها) و کارگران فصلی و ساماندهی آنان در محل‌های مشخص و تعیین شده اقدام کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۳۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

لزوم جمع‌آوری و ساماندهی سد معبر و کارگران فصلی در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند اظهار داشت: رفع سد معبر و جلوگیری از تضییع حق مردم وظیفه ذاتی شهرداری بوده و باید این معضل پیگیری و رفع شود.

وی در ادامه بحث حضور کارگران فصلی را در میدان مرکزی شهر یکی دیگر از مشکلات دانست و گفت: ساماندهی این امر می‌تواند تا حد بسیار زیادی به مقوله مبلمان شهری کمک کند .

فرماندار نهاوند یکی دیگر از معضلات موجود در شهرستان را خیابانگردها عنوان کرد و افزود: باید بهزیستی شهرستان نسبت به ساماندهی این افراد که چهره شهر را نازیبا کرده‌اند اقدام کند .

وی از شهرداری شهرستان خواست با همکاری نیروی انتظامی و اتاق اصناف تیمی تشکیل و با مستندسازی نسبت به جمع آوری سد معبر (اشخاص و خودروها) و کارگران فصلی و ساماندهی آنان در محل‌های مشخص و تعیین شده اقدام کند.

حمیدوند شورای فرهنگ عمومی شهرستان را محلی برای ارائه نظرات و پیشنهادات در حوزه‌های فرهنگی شهرستان، مبلمان شهری و... بیان کرد و گفت: باید مشکلات و معضلات شهرستان مطرح و به بحث و تبادل نظر اعضا برسد و ما شاهد خروجی موثر و مفید در این مباحث از این شورا باشیم .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات