مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر:
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه در وحی الهی دارد و ساختار آن با انوار حیات‌بخش قرآن و عترت رشد و نمو یافته و شکوفه‌های آن از عطر گلستان خاندان عصمت طهارت معطر گشته است.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۷۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الماس پور مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیجیان با پیروی از مولایشان حضرت علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود درس پایمردی و تلاش بی‌وقفه درراه خدمت به مردم را توأم با گمنامی و بی‌ادعایی آموخته آمد و در عصر حاضر نیز با پیروی از رهنمودهای امام راحل و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خط ولایت علوی حرکت می‌کنند.
وی با توجه به سخن امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مورد بسیج افزود: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بسیج را یک مجموعه حزب‌الله واقعی نامیده و در تبیین فرهنگ و تفکر بسیج خاطرنشان کردند؛ بسیج سیاسی است اما «سیاست زده، سیاسی‌کار و جناحی» نیست. بسیج مجاهد است اما بی‌انضباط و افراطی نیست، با بصیرت است اما ازخودراضی نیست.
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان الشتر بابیان اینکه مدیریت بسیجی مدیریتی مبتنی بر معنویت اسلامی است بیان کرد: مدیریت بسیجی مبتنی بر معنویت اسلامی و ارزش‌های انسانی است. اولین وظایفی که امام خمینی (ره) در تفکر بسیجی مشخص کردند ادای تکلیف بود. چیزی که یک بسیجی را به میدان عمل می‌کشاند، انجام است.
الماس پور با اشاره به ریشه‌های اصلی مدیریت اظهار داشت: ریشه اصلی مدیریت بسیجی، در دو اصل توحید و ولایت است. مدیریت بسیجی خودباور است و به دنبال استقلال و خودکفایی اقتصادی است. او سعی می‌کند نیروهای خود را برای انجام کارهای بزرگ تشویق کند و زمینه را برای شکوفایی استعدادهای آن‌ها فراهم نماید.
وی گفت: می‌توان با انجام بررسی‌های گسترده و مطالعه بیانات حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مصاحبه با فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، اجزا و شکل این مدل را گام‌به‌گام کامل‌تر نمود. انجام مطالعات موردی از عملیات در میدان نبرد و تبیین مصادیق کارآمدی و موفقیت مدیریت بسیجی، بر غنای علمی کار خواهد افزود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات