فرمانده سپاه بناب:

حماسه 9 دی، عید غدیر انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بناب در نشست هماهنگی و تشکیل ستاد 9 دی همچنین ستاد دهه فجر شهرستان بناب با بیان اینکه 9 دی عید غدیر انقلاب اسلامی است؛ گفت: اگر هر سال 9 دی را پررنگ‌تر برگزار کنیم، به اندازه آن هایی که موجب به وجود آمدن 9 دی شدند، ارزش داشته و نباید 9 دی در تاریخ ایران اسلامی به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۸۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به نقش پشتوانه مردمی در شکست توطئه‌های نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم بصیر ایران اسلامی با رقم زدن حماسه 9 دی بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیده و عزت انقلاب و نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با بیان اینکه 9 دی روز عید غدیر انقلاب اسلامی است؛ افزود: اگر هر سال 9 دی را نسبت به سال قبل پررنگ‌تر برگزار کنیم، به اندازه آنهایی که باعث به وجود آمدن 9 دی شدند، ارزش داشته و نباید 9 دی در تاریخ ایران اسلامی به فراموشی سپرده شود.

دوستی سپس با تأکید بر اینکه در روز 9 دی ملت ایران عظمت واقعی خود را در دفاع از اسلام و حقانیت آن به نمایش گذاشتند، افزود: این حماسه تاریخی در حافظه ملت باقی ماند و صلابت و قدرت نظام اسلامی همواره در یادها باقی خواهد ماند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه بر اطلاع‌رسانی و اجرای برنامه‌های مختلف از سوی ادارات و نهادهای شهرستان به مناسبت 9 دی تأکید کرد.

 رئیس شورای اسلامی شهر بناب نیز در این نشست هماهنگی، با گرامیداشت فرارسیدن 9 دی همچنین ایام‌الله دهه مبارک فجر، به مردمی بودن این انقلاب اشاره کرد و گفت: چون انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است، از این رو انتظار می‌رود مسؤولان ادارات شهرستان در ایام دهه فجر با اختصاص دادن روز خاصی جهت دیدار مردم در ادارات و یا مساجد شهرستان بدون هرگونه تشریفات خاص اداری و به صورت ابتکاری در خدمت باشند و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شوند و برای یک روز هم که شده از اتاق‌ها و صندلی‌های خود فاصله بگیرند.

عباس ممقانی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که این کار صورت بگیرد و جلب رضایت‌مندی مردم یکی از راه‌هایی است که با در کنار مردم بودن محقق می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فضای مجازی اظهار کرد: ستاد دهه فجر شهرستان بناب نباید از این ظرفیت غافل باشد و شرایطی را به وجود آورد که از این فضا در راستای انعکاس عملکرد نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در ادامه با اشاره به حماسه روز 9 دی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر آماده است در کنار مردم برنامه‌هایی که در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است، در اجرای آنها کمک و مشارکت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار