معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ادعای گزاف شکست داعش و تنبیه سپاه پاسداران صرفا بردی در سطح خود ترامپ و آمریکایی‌ها دارد؛ تقریبا هیچ ناظر سیاسی و آگاه نظامی در سطح منطقه و جهان وجود ندارد که نقش سپاه را در شکست داعش نداند.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۰۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیجاز کرمان؛سردار رسول سنایی راد در گفتگو با خبرنگارآرمان در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی آمریکایی‌ها مبنی بر شکست داعش و تنبیه سپاه پاسداران گفت: این ادعا تنها برای افراد فاقد عقلانیت و شعور و همچنین کسانی که داعش و حامیان داعش را نشناخته باشند قابل باور است.



معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه مشخص است داعش براساس اعترافات امثال ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی و اعتراف رقیب او کلینتون، ساخته آمریکاست و ائتلاف تزئینی ضدداعش هم با محوریت آمریکا تقریبا نوعی مانع برای فروپاشی سریع داعش به حساب می‌آمدکمااینکه آمریکایی‌ها چشم انداز‌های ۱۰، ۱۵ ساله از آزادسازی موصل به عراقی‌ها نشان داده بودند.



وی عنوان کرد: لذا به نظر می‌رسد این ادعای گزاف شکست داعش و تنبیه سپاه پاسداران صرفا بردی در سطح خود ترامپ و آمریکایی‌ها دارد؛ تقریبا هیچ ناظر سیاسی و آگاه نظامی در سطح منطقه و جهان وجود ندارد که نقش سپاه را در شکست داعش نداند.



سردار سنایی راد تاکید کرد: آخرین پایگاه‌های داعش در ابوکمال بود که با حضور مستقیم امثال حاج قاسم سلیمانی و محور مقاومت فروپاشید و درواقع پایان حاکمیت داعش با دلاورمردی مجموعه‌های متصل به سپاه صورت گرفت.



وی اظهار داشت: تنبیهی که ترامپ و آمریکایی‌ها مدعی آن هستند مربوط به حامی تروریسم نامیدن سپاه وتحریم آن از سوی آمریکا می‌باشد که این نوعی مدال افتخار بر سینه ماست که سپاه را در فشار و تحریم قرار دهند چراکه امروز در دنیا شاهد افزایش نفرت نسبت به آمریکایی‌ها هستیم.



معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بااشاره به اشتباه راهبردی ترامپ که با نامیدن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، غیرت مسلمانان را به جوش آورد، خاطرنشان کرد: وقتی حامی صهیونیست‌ها و داعش که ننگ حمایت آشکار از تروریسم برپیشانی آنهاست، مارا حامی تروریسم بدانند، سند افتخار است بنابراین سپاه هیچ نگرانی ندارد و اینکه آمریکای جنایتکار سپاه را در فشار و تحریم قرار می‌دهد، موجب محبوبیت سپاه در سطح ملی ومنطقه‌ای می‌شود.
ارسال نظرات