خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی یکی از رادارهای تاکتیکی کشور با مشارکت این قرارگاه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با ایام پیروزی انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۳۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در دامغان اظهار داشت: ایام دهه فجر و 22 بهمن نزدیک است و امیدواریم بتوانیم در آن زمان یکی از رادارهای تاکتیکی کشور با مشارکت قرارگاه پدافند هوایی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی کنیم.

وی از مردمی بودن به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد پدافند کشور نام برد و افزود: قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خود را خدمتگزار مردم خوبی می‌داند که هم شهیدپرورند و هم به شهدا و خانواده شهدا احترام می‌گذارند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم حفظ آسمان ایران اسلامی مانند هشت یال دفاع مقدس اضافه کرد: بحمدالله این اتفاق افتاده و آسمان جمهوری اسلامی ایران، آسمانی امن در خاورمیانه (آسیای غربی) است؛ درحالی‌که ایران اسلامی 38 سال است که از سوی دشمنان تحریم و تهدید می‌شود.

امیر اسماعیلی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا سامانه‌هایی که در سراسر کشور گسترش‌یافته است بسیار پیشرفته و عالی است اضافه کرد: به‌طور مثال همین شهرستان دامغان زیرپوشش انواع و اقسام سامانه‌های راداری و شنودهای الکترونیکی در نقاط صعب‌العبور و دره‌ها، کوه‌ها و بیابان‌هاست که غیر از مسیر عبور و مرور و گذر مردم است.

وی تصریح کرد: اما دشمنان باید بدانند که اما چشم پدافند هوایی رو به آسمان برای داشتن یک آسمان امن برای ملت غیور ایران است. آنچه درخور شأن ملت ایران باشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از این به بعد نیز ما برای شکافتن سینه منحوس دشمن بی‌قراری می‌کنیم خاطرنشان کرد: برای دشمنان آن بلایی به سر آنان می‌آید که به سر "ایساف"، "ریگی"(فرمانده گروهک تروریستی جندالشیطان که با اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و با تلاش پدافند هوایی کشور در آسمان ایران دستگیر شد)، "هرمس" و "هواپیماهای به‌ظاهر پشتیبان تفنگ‌داران آمریکایی" آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها