خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: 80 درصد اسکان موقت مردم روستاهای زلزله‌زده انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۵۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه با بیان اینکه حدود 80 درصد اسکان موقت روستاهای مردم زلزله‌زده انجام شده است، گفت: تشکر خود را از مردم نجیب و محترم کرمانشاه و کشورمان اعلام می‌کنم.

 وی با بیان اینکه حدود یک ماه از سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه می‌گذرد، ادامه داد: حدود 80 درصد اسکان موقت روستاهای مردم زلزله‌زده انجام شده که در بسیاری از روستاها این رقم 100 درصد است و رفع نیازهای بهداشتی و حمام مردم در حال انجام است.

 فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بخش‌های مختلف سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)در حال خدمت‌رسانی به زلزله زده‌ها هستند، افزود: نکته اساسی برای ما و آنچه که قول دادیم تا آخر در کنار مردم زلزله زده باشیم، بحث اسکان دائم است که دولت بنا دارد با وام 40 میلیونی آن را به خود مردم واگذار کند. البته مردم هم تقاضا دارند که این کمک بلاعوض باشد و امیدوارم دولت این را بپذیرد و این کمک بلاعوض شود.

 سرلشگر جعفری تاکید کرد: سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز در کنار مردم هستند و کمک خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه این موضوع که مردم خودشان کار ساخت را برعهده بگیرند نکته مثبتی است،‌گفت: از طرفی مردم دیگر شهرها زلزله‌زدگان را در ساخت خانه تنها نخواهند گذاشت.

 فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به آب‌های مرزی در منطقه غرب کشور گفت: آب‌های مرزی که در این منطقه به هدر می‌رفت و به کشورهای همسایه می‌ریخت با طرح‌هایی که درخصوص مهار آن صورت گرفته تا 3-2 ماه دیگر جان تازه‌ای به کشت مردم این منطقه خواهد داد./سپاه نیوز

ارسال نظرات
پر بیننده ها