طلبه بسیجی جهادی در گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد
مهرابی گفت: قرارگیری نقاشی‌هایی در بین کودکان در بین کودکان، بازگویی داستان‌های قرآنی در رابطه با صبر و گشایش در سختی‌ها مثل داستان حضرت عیوب توانست روحیه نشاط و امید را در کودکان احیا کند.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۷۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
رمضانعلی مهرابی طلبه بسیجی جهادی در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرو اقدامات فرهنگی صورت گرفته برای زلزله زدگان غرب کشور عنوان کرد: گروه های جهادی با حضور در مناطق زلزله زده و برگزاری مسابقات فرهنگی، جشن تولد، بازی با کودکان و انتقال معارف در بین کودکان زلزله زده انجام داده اند.
وی افزود: با توجه به روحیه لطیف کودکان و آسیب پذیری بیشتر آن‌ها نسبت به بزرگسالان حضور طلاب در بین کودکان و همدلی با آن‌ها تا حدودی توانست از ترس و اضطراب آن‌ها بکاهد.
مهرابی در ادامه مطلب بیان کرد: توزیع اسباب بازی‎هایی مثل مار و پله، قرارگیری نقاشی‌هایی در بین کودکان در بین کودکان، بازگویی داستان‌های قرآنی در رابطه با صبر و گشایش در سختی‌ها مثل داستان حضرت عیوب توانست روحیه نشاط و امید را در کودکان احیا کند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه عمرانی نیز اقداماتی صورت پذیزفته است عنوان کرد: کمک به جابجایی چادر‌ها و ایجاد شیار در اطراف چادر‌ها در جهت جلوگیری از نفوذ باران به درون چادرها، کمک به ساخت سکو کانکس انجام گرفت.

مهرابی در پایان یادآور شد: فعالیت‌های ذکر شده در روستا‌های کپر سلمان و ازگله انجام پذیرفته است.
ارسال نظرات