مسئول بسیج سازندگی استان مازندران در گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد

بسیج زمینه ساز آبادانی مناطق زلزله زده/ تأمین ارزاق زلزله زدگان

شریعتی گفت: تأمین ارزاق زلزله زدگان، چادر، وسایل گرمایشی، پتو، مواد غذایی و تأمین سوخت از جمله اقداماتی بود که انجام شد
کد خبر: ۸۹۶۴۸۷۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
غلامرضا شریعتی مسئول بسیج سازندگی استان مازندران در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: یکی از اقدامات در دست اجرا ساخت کانکس برای زلزله زدگان غرب کشور است، که حدود حدود هشتاد کانکس در حال نصب است.
وی در ادامه بیان کرد: با همکاری قرارگاه خاتم منازل مسکونی نابود شده را بهسازی کردیم، همچنین آواربرداری، بازگشایی معابر، برق کشی چادر‌ها انجام گرفت.
شریعتی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته افزود: دلجویی از خانواده‌های داغ دیده، برگزاری جشن میلاد پیغمبر، نصب بنر نیز صورت گرفت.
وی عنوان کرد: تأمین ارزاق زلزله زدگان، چادر، وسایل گرمایشی، پتو، مواد غذایی و تأمین سوخت از جمله اقداماتی بود که انجام شد و نیز با همکاری مراکز بهداشت آب منطقه زلزله زده تأمین و نیز حمام، سرویس بهداشتی آن‌ها بهسازی شد.
شریعتی تصریح کرد: از ابتدای زلزله دو گروه بهداشتی و درمانی در منطقه حضور یافتند و حدود ۳۰ میلیون تومان دارو در اختیار زلزله زدگان قرار دادند و نیز برای عموم اهالی منطقه پایش سلامت صورت گرفت.
وی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت‌های صورت گرفته در روستای رحمکی و جوانمیری شهرستان سرپل ذهاب بوده است، اظهار داشت: گروه‌های مشاوره نیز برای سرکشی به چادر‌ها اعزام شدند که از لحاظ روحی به زلزله زدگان کمک کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار