مسئول قرارگاه استان قزوین در مناطق زلزله زده در گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد
خلج گفت: آوار برداری و خارج کردن لوازم زلزله زدگان از زیر آوار، برق کشی چادرها، لوله کشی برای دسترسی روستاییان به آب آشامیدنی، احداث کانکس، سرویس بهداشتی، حمام نیز صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۷۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
محمدرضا خلج مسئول قرارگاه استان قزوین در مناطق زلزله زده در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بعد از اتفاق زلزله دو روستا قره بلاغ اعظم و بابا اسکندر تحت پوشش ما قرار گرفت، که حدود ۳۱۰ خانوار در این مناطق سکونت داشتند.
وی بیان کرد: چادر، اقلام خوراکی مثل آب، نان، برنج، روغن، تن ماهی و کنسرو لوبیا، لباس گرم در بین زلزله زدگان غرب کشور توزیع شد.
خلج در ادامه پیرو اقدامات عمرانی صورت گرفته افزود: آوار برداری و خارج کردن لوازم زلزله زدگان از زیر آوار، برق کشی چادرها، لوله کشی برای دسترسی روستاییان به آب آشامیدنی، احداث کانکس، سرویس بهداشتی، حمام نیز صورت گرفت.
وی اظهار داشت: تیم‌های پزشکی در جهت ویزیت رایگان مصدومان زلزله، عمرانی در غالب جهادی، تیم‌های فرهنگی برای ایجاد روحیه در بین زلزله زدگان به منطقه اعزام شدند.
خلج در پایان با اشاره به اینکه تیم هنرمندان و روحانیان نیز به منطقه اعزام شدند تصریح کرد: این تیم‌ها با برگزاری مسابقات نقاشی و تئاتر نشاط و شادی را تا حدودی در منطقه ایجاد کردند.
ارسال نظرات