کردستانی‌ها ۸،۵ میلیارد تومان به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده این استان برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: مردم استان کردستان از طریق کمیته امداد هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۸۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی کردستان، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه این نهاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در تمامی شهرستان‌ها ایجاد کرد، گفت: مردم این استان از طریق کمیته امداد هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه کمک کردند.

شیخی زاده با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده به میزان یک هزار و ۹۰۰ تن کالا به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال و در بین مردمان این مناطق توزیع شد، گفت: خوشبتانه با توزیع این کمک‌ها بخشی از نیاز‌های اساسی این مناطق رفع شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد کردستان برنامه‌ریزی کرده است تعدادی از منازل مسکونی تخریب‌شده نیازمندان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را بازسازی کند، اعلام کرد: برای این منظور به کمک و مشارکت خیران نیازمندیم.

شیخی زاده، ضمن بیان اینکه این کمک‌ها پس از جمع‌آوری و تفکیک در قالب بسته‌های مواد خوراکی، چادر، پوشاک، مواد بهداشتی و وسایل گرمایشی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد، افزود: یکصد میلیون تومان از این کمک‌ها نیز به‌صورت نقد بوده که برای بازسازی منازل مسکونی تخریب‌شده آن مناطق هزینه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان افزود: خیران جهت مشارکت در این کار خداپسندانه می‌توانند با مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد در کلیه شهرستان‌ها و یا با واریز به‌حساب شماره ۰۱۰۴۲۴۴۸۴۶۰۰۰ بانک صادرات اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: خیران می‌توانند در کنار کمک‌های خود با همراهی کردن کمیته امداد در تمامی مراحل ساخت مسکن‌های تخریب‌شده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه حضور پیدا کنند و در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات