کتاب «بَر تبعید» درباره دوران تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر و جیرفت که انتشارات «صهبا» آن را منتشر کرده، با حضور سعید جلیلی عصر امروز رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۹۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
 
 
 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از فارس، کتاب «بَر تبعید» درباره دوران تبعید رهبر انقلاب اسلامی در ایرانشهر و جیرفت که توسط انتشارات «صهبا» منتشر شده، رونمایی شد.

همزمان با چهلمین سالروز تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر (28 آذر 1356) طیّ مراسمی در این شهر، از کتاب «بَر تبعید» رونمایی شد. «بر تبعید» تازه‌ترین کتاب انتشارات صهباست که دربارۀ دورانِ 285‌روزۀ تبعید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های 56 و 57 به دو شهر ایرانشهر و جیرفت است.

 

 

 

مراسم رونمایی این کتاب، با حضور و سخنرانی سعید جلیلی برگزار شد. جلیلی در این مراسم یکی از امتیازات آیت‌الله خامنه‌ای را اینگونه برشمردند که ایشان به آنچه می‌گویند عمل می‌کنند؛ و سعی می‌کنند این را امتداد بدهند در سبک زندگی، در مسائل سیاسی، در مسائل اجتماعی، در مسائل فرهنگی، و در همه‌چیز.

دکتر جلیلی با اشاره به کتاب «بر تبعید» گفت: شما تمام این کتاب را که نگاه می‌کنید، می‌بینید که آقا در آن سن و سال و در آن شرایط، همۀ لحظات و اتفاقات و جریانات را در مسیر بندگی عبودیت خداوند آورده است. مثلاً وقتی سیل اتفاق افتاد، ایشان می‌توانستند به دعا کردن بسنده کنند؛ اما می‌بینیم که ایشان با تمام توان به میدان می‌آیند و تمام کشور را ـ از مشهد و یزد و کرمان و تهران و ... ـ بسیج می‌کنند برای حل مشکلات مردم.

 

 

 

علاقمندان برای تهیۀ این کتاب می‌توانند به فروشگاه اینترنتی انتشارات صهبا به نشانی jahadi.ir مراجعه فرمایند.

 

ارسال نظرات