خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبر داد:
هادی طاهرخانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بیان کرد: دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 4 لغایت 9 دی ماه سال جاری به مدت شش روز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۹۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاهای بین المللی استان قزوین در گفت گو با خبرگزاری بسیج در قزوین،گفت: ترویج و توسعه صنعت فرش دستباف و ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از اهداف اجرای این نمایشگاه بوده و در راستای حمایت از این تولید ملی تسهیلات بانکی به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

هادی طاهرخانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بیان کرد: دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 4 لغایت 9 دی ماه سال جاری به مدت شش روز برگزار می شود.

وی گفت: صنعت فرش دستباف امروزه به عنوان یکی از اهرم های قوی بازرگانی و صادراتی کشور، نقش مهمی را در راستای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیر نفتی ایفا می نماید٬ لذا این امر می طلبد تا با برگزاری نمایشگاه های تخصصی فرش دستباف٬ بستر مناسبی برای بازاریابی های کلان و گسترده در حوزه فرش دستباف در منطقه و جهان ایجاد شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با اشاره به برگزاری دهمین بار نمایشگاه فرش در استان اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از 60 تولید کننده، صادرکننده و فعال حوزه فرش دستباف در استان برگزار می شود و مشارکت کنندگانی از استان های آذربایجان شرقی، فارس٬ زنجان٬ چهارمحال و بختیاری٬ قم، همدان، مرکزی٬ اصفهان٬ مرکزی٬ گلستان،یزد، تهران و قزوین در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند.

طاهرخانی افزود: نمایشگاه فرش دستباف برای آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: همچنین ترویج و توسعه صنعت فرش دستباف و ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از دیگر اهداف اجرای این نمایشگاه بوده و نیز در راستای حمایت از این تولید ملی تسهیلات بانکی به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است ساعات بازدید دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش که از 4 لغایت 9 دی ماه برگزار خواهد شد٬ از ساعت 15 الی 21:30 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما می باشد.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها