نشست گروههای جهادی خیرین اصناف و بازاریان سراسر کشور در نوع خود بی نظیر است زیرا هم مسئولین اتاق اصناف و بازرگانی و هم معتمدین و خیرین بازار یک جا جمع شده اند تا با صدای واحد و داوطلبانه کارهای اصلی و ضروری را برای مناطق زلزله زده به ثمر برسانند.
کد خبر: ۸۹۶۴۹۳۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش بسیج اصناف بازاریان و تجار خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن‌پور مسول کمیته اصناف و خیرین قرارگاه خدمت رسانی شهید جعفری در نشست گروه‌های جهادی خیرین اصناف، بازاریان و تجار سراسر کشور که در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: هدف ازاین نشست اولا بازدیدبازاریان ازمناطق زلزله زده وهم دردی باآنها وثانیامدیریت یکپارچه بر کمک‌های خیرین اصناف و بازار و برنامه‌ریزی برای بازسازی است.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور گفت:نشست گروههای جهادی خیرین اصناف و بازاریان سراسر کشور در نوع خود بی نظیر است زیرا هم مسئولین اتاق اصناف و بازرگانی و هم معتمدین و خیرین بازار یک جا جمع شده اند تا با صدای واحد و داوطلبانه کارهای اصلی و ضروری را برای مناطق زلزله زده به ثمر برسانند.

وی ادامه داد: بسیجیان اصناف علاوه بر امداد و نجات و ارسال اقلام ضروری تا به امروز روزانه حداقل 10 هزار پرس غذای گرم را توزیع کرده‌اند و بسیجیان اصناف تاکنون 19 میلیارد تومان کمکهای نقدی وغیرنقدی و 716 کانکس را به مناطق زلزله‌زده اهدا کردند.

حسن‌پور تصریح کرد: اردوهای جهادی خیرین اصناف به صورت مداوم انجام شده و امروز با حضور بیش از 150 نفر از خیرین اصناف،بازاریان و تجار کشور بزرگ‌ترین همایش برگزار شده است.

وی افزود: ورود به بازسازی‌های مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از برنامه‌های بسیج اصناف است و هر صنفی در بازسازی مغازه‌ها و مراکز فروش صنف خود ورود خواهد کرد.

بعدازاتمام نشست ،گروههای جهادی در مناطق زلزله زده حضورپیداکرده واز نزدیک بامشکلات فراوان مردم آشناشدند.

انتهای پیام/ رض

ارسال نظرات