استقبال از افتخار آفرینان مسابقات جهانی سپک تاکرا

مراسم استقبال از وحید ملکی و مرتضی مقدم مدال آوران ارزنده ی زنجانی در مسابقات جهانی سپک تاکرا در تایلند، برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۴۹۸۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم استقبال از وحید ملکی و مرتضی مقدم افتخار آفرینان تیم ملی سپک تاکرا با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزش دوستان ساعتی پیش در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در رقابتهای جهانی تایلند که با حضور 30 کشور برگزار شد درخشش مثال زدنی داشت و صاحب 4 مدال ارزشمند شد، در رده آقایان ملی پوشان ما توانستند در بخش رگو صاحب مدال خوش رنگ طلا شوند و در بخش های دبل و هوپ تاکرا نیز به ترتیب مدالهای نقره و برنز را کسب کردند . اما ملی پوشان بانوان کشورمان در بخش دبل توانستند چشم ها را خیره کنند و به مدال طلای جهان برسند که این عنوان بزرگ و قابل تحسین برای نخستین بار بود که در سپک تاکرای کشورمان رقم خورد .

گفتنی است، تیم ملی کشورمان با 14 بازیکن و در 5 رشته ی هوپ تاکرا، دبل راگا، رگو، کواد و ایونت در این رقابت ها حضور یافت و در سه رشته ی رگو، دبل راگا و هوپ تاکرا به ترتیب موفق به کسب مقام های اول، دوم و سوم شدند.

لازم به ذکر است، وحید ملکی  در بخش دبل راگا و هوپ تاکرا و مرتضی مقدم در بخش هوپ تاکرا با همراهی تیم ملی کشورمان موفق به کسب مدال های نقره و برنز شدند.

ارسال نظرات