با حضور معاون قضایی دادگستری استان:
با حضور معاون قضایی دادگستری استان، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین شهرستان دفتر الکترونیکی خدمات قضایی باهدف ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان در اشکذر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۰۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزای بسیج از اشکذر: با حضور معاون قضایی دادگستری استان، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین شهرستان دفتر الکترونیکی خدمات قضایی باهدف ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان در اشکذر افتتاح شد.

نماینده دادگستری استان در آیین آغاز به کار رسمی این دفتر بابیان اینکه دفاتر قضایی با ۳۶ خدمت ضمن ارائه خدمات متنوع و مطلوب توانسته است رضایت مردم را جلب کند افزود: دسترسی آسان‌تر مردم در فضای مناسب به خدمات الکترونیک قضایی، ثبت دادخواست‌های حقوقی تجدیدنظرخواهی، تجدیدنظرخواهی کیفری و ثبت ثنا به‌عنوان مقدمه‌ای برای ابلاغ الکترونیک و دریافت حساب کاربری و ثبت اظهارنامه از مواردی است که در این دفاتر به شهروندان ارائه می‌شود.

این مقام مسئول حرکت به سمت دنیای بدون کاغذ در دنیای قضایی و فراهم کردن بستر مناسب برای مردم جهت سرعت و دقت کار را از مهم‌ترین اهداف پیشرو در این جهت برشمرد و اظهار داشت: کم کردن بخشی از برنامه‌هایی که ماهیت قضایی برای دادگستری ندارد از اهداف دیگر راه‌اندازی این دفاتر است و گسترش این دفاتر به بخش خصوصی فرصتی برای قضات جهت رسیدگی با دقت و سرعت به پرونده‌ها فراهم می‌کند.
ارسال نظرات