دستگیری 21 سارق در بستان آباد

فرمانده نیروی انتظامی بستان آباد گفت: 21 سارق با انواع محموله سرقتی به ارزش 60 میلیارد ریال در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۲۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

محمد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این سارقان در پی افزایش سرقت در این منطقه با تلاش تیم ویژه از متخصصان کارآزموده شناسایی و دستگیر شدند و اموال مسروقه کشف شد.
وی با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت احشام که از شهرستان بستان آباد و شهرستان های همجوار سرقت می کردند در این عملیات، اظهارکرد: در این عملیات پنج نفر دستگیر شدند و در جریان بازجویی به 44 مورد سرقت احشام اعتراف کرده اند.
فرمانده نیروی انتظامی بستان آباد یادآوری کرد: 350 راس احشام از این افراد کشف شده که 8 مورد از سرقت های احشام در منطقه بستان آباد و بقیه در شهرستان های همجوار روی داده بود.
سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در این عملیات 4 نفر زورگیر و سارق خودرو که یکی از آن ها زن و بقیه مرد بودند دستگیر شدند و این افراد به سرقت ده ها خودرو و انواع موتورسیکلت اعتراف کردند.
وی گفت: در این عملیات شش سارق خانه باغ ها، ویلاهای منطقه و سیم و کابل برق دستگیر شدند.
فرمانده نیروی اننتظامی بستان آباد اظهارکرد: در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات در این شهرستان هفت قبضه از انواع سلاح های غیرمجاز شکاری و فشنگ کشف و ضبط شد.
سرهنگ جلیلیان افزود: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی از مردم خواست در هنگام مسافرت از ایمنی اماکن، وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و هرگونه رفت و آمدهای مشکوک افراد را با پلیس 110 در جریان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها