خبرهای داغ:
عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که امروز مسکن، به یک کالای گران‌قیمت و لوکس تبدیل شده‌است، افزود: هدف‌ از ایجاد شهرک شهید صیاد شیرازی، تامین مسکن دهک‌های پایین جامعه، به ویژه کارگران بوده‌است.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۴۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کریم صادق‌زاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: انتظار داریم برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های این شهرک، کار ضربتی صورت بگیرد.
وی با بیان این‌که شورای پنجم، توسعه این شهرک را در اولویت‌های خود قرار داده است، افزود: امیدواریم همت و درایت شهردار محترم با حمایت مدیریت استان، این شهرک را به سمت پیشرفت وآبادانی سوق دهد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این‌که یکی از سیاست‌های دولت در حوزه مسکن‌، ساخت مسکن اجتماعی است، اظهار داشت: شهرک شهید صیاد شیرازی با توجه به موقعیت استقرار، می تواند یکی از بسترهای مناسب برای اجرای سیاست‌های توسعه مسکن باشد.
صادق‌زاده تاکید کرد: با توجه به اشتراک محدوده تبریز و صوفیان در شهرک شهرک شهید صیاد شیرازی، انتقال پلیس‌راه تبریز و صوفیان، از نیازهای ضروری این شهرک است که می‌تواند موجب تسهیل در تردد و ایجاد ارزش افزوده را فراهم کند.
وی با اشاره به طراحی و تصویب این شهرک در ۱۶ سال پیش و در جاده صوفیان عنوان کرد، اظهار امیدواری کرد پروژه مسیر ارتباطی، در تسریع برنامه‌های زیرساختی و توسعه شبکه‌های آب، برق و گاز این شهرک موثر واقع شود.
با احداث مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی، با عرض ۳۵ متر، مسافت این شهرک تا تبریز ۴ کیلومتر کاهش یافته و برنامه‌های عمرانی و خدماتی این شهرک تازه‌تاسیس با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

ارسال نظرات