خبرهای داغ:
نفرات برتر نخستین دوره مسابقات «بتن» قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) طی مراسمی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۶۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نفرات برتر نخستین دوره مسابقات «بتن» قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) طی مراسمی که روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه در مرکز تحقیقات کاربردی و خودکفایی قرارگاه برگزار شد، معرفی و تقدیر شدند.
در این دوره از مسابقات، بیش از ۱۹۰ تیم در ۳ عنوان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت، در رشته بتن اقتصادی تیمی از گروه تخصصی نوح (ع) مقام اول و تیم‌هایی از گروه تخصصی قائم (عج) مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند؛ در رشته بتن خودمتراکم نیز تیمی از گروه تخصصی نوح (ع) حائز مقام اول و تیمی از گروه تخصصی شهید رجایی حائز مقام دوم و تیمی از گروه تخصصی کربلا مقام سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته فیلم آموزشی تیم‌هایی از گروه تخصصی شهید رجایی و گروه تخصصی قائم (عج) به طور مشترک اول شدند و تیمی از گروه تخصصی قائم (عج) حائز مقام دوم شد و تیم‌هایی از گروه تخصصی کربلا و گروه تخصصی شهید رجایی مقام سوم را کسب کردند.
لازم به ذکر است: اولین دوره مسابقات بتن در سطح موسسات و پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، با سه محور بتن اقتصادی، بتن خودتراکم و فیلم آموزشی بتن، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، ۲۶ و ۲۷ مهرماه به میزبانی مؤسسه مهندسی رهاب گروه تخصصی قائم در مشهد مقدس برگزار شده بود.
قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه مترو قم موفق شد مقام اول در نخستین دوره مسابقات بتن قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) را کسب کند که «وحید گودرزی» از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و مسئول فنی پروژه مترو در موسسه حرا این جایزه را دریافت کرد.
 
نفرات برتر مسابقات «بتن» قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) معرفی شدند + تصاویرنفرات برتر مسابقات «بتن» قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) معرفی شدند + تصاویرنفرات برتر مسابقات «بتن» قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) معرفی شدند + تصاویر
ارسال نظرات