خبرهای داغ:
مراسم هفته پژوهش و فناوری با حضور یکی از مسئولان نیروی هوافضای سپاه پاسداران و تقدیر از ۶ برگزیده سپاه استان قم در حوزه فناوری، در حسینیه ثارالله ستاد سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۶۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ «جعفرآبادی» فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران طی سخنانی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در سپاه قم اظهار داشت: قوای مسلح بخصوص کارکنان نیروی هوافضای سپاه باید علاوه بر بصیرت و معنویت، تخصص هم داشته باشند و بحمدالله این نیرو از چنین افرادی تشکیل شده است.
وی با تشریح بخشی از دستاورد‌های فضایی سپاه افزود: سپاه به دنبال جذب افراد پژوهشگر با بنیه علمی است که بتوانند در طرح‌ها و موضوعات علمی بخصوص در حوزه افتخارات موشکی فعال و موثر باشند.
 
۶ برگزیده حوزه دانش و فناوری در سپاه استان قم تجلیل شدند

در این مراسم که به همت معاونت دانش و پژوهش سپاه استان قم برگزار شد، ۶ برگزیده حوزه دانش و فناوری در سپاه استان با حضور «جعفرآبادی»، «احمد بیطرفان» معاون هماهنگ کننده و حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، تجلیل شدند.
همچنین نمایشگاه دستاورد‌های معاونت دانش و پژوهش سپاه استان در حاشیه این مراسم برپا شد.
لازم به ذکر است هفته پژوهش و فناوری در سپاه از روز شنبه ۲۵ آذرماه آغاز شده و تا امروز جمعه اول دیماه با اجرای برنامه‌هایی ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه پژوهش و فناوری ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها