خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت شب هفتم خادم شهید مدافع حرم و بزرگداشت شهدای زاریا در نیجریه و شیخ زکزاکی در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۷۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

بزرگداشت شب هفتم شهید ایمانی در حرم کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت شب هفتم خادم شهید مدافع حرم مهدی ایمانی در شبستان امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل‌بیت (س) با حضور آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد در این مراسم، با اشاره به اینکه پیامبر(ص) افضل بر تمام انبیا است، اظهار داشت: حضرت ابراهیم(ع) امتحان‌های بزرگی را پس داده‌اند اما این حضرت با همه شخصیت بزرگی که داشته باز می‌فرماید خدایا من را از پیروان پیامبر(ص) و امام علی (ع) قرار دهید.

وی با اشاره به رمز برتری امت پیامبر(ص)، افزود: اگر پیامبر(ص) افضل بود باید به‌تناسب آن امت و یاران حضرت نیز باید افضل باشند و چرا خداوند پیامبر(ص) امت حضرت را افضل قرار داده است.

استاد حوزه از نقش شیخ زکزاکی یاد کرد و ابراز کرد: شاید در کشور ایران پدر دو، سه و چهار شهید داشته باشیم اما شیخ زکزاکی شش فرزند خود را در این راه هدیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه از 100 کشور طلبه دارد، بیان کرد: حضور طلاب خارجی در حوزه‌های علمیه سبب افتخار است چراکه شیخ زکزاکی یکی از این طلبه‌ها بوده که در کشور خود این‌چنین فعالیت کرده است.

فرحزاد عنوان کرد: دشمنان از اسلامی که موافق صهیونیست‌ها بوده ترس ندارد، اما از اسلام ناب محمدی در هراس هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از حق و حقیقت می‌ترسند، تصریح کرد: دشمن از قدرت و شعائر شیعه هراس دارد چراکه می‌داند این شعائر در افراد غیر مسلمان نفوذ خواهد کرد.

استاد حوزه و دانشگاه به شهادت خادم شهید مدافع حرم اشاره و خاطرنشان کرد: خادم شهید مدافع حرم مهدی ایمانی با افتخار و اصرار خود به‌ جنگ به جهاد در راه خداوند رفته و به شهادت رسیده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها