امام جمعه اهل سنت بندرلنگه:

کار سپاه در ارائه خدمات‌ پزشکی رایگان به مناطق محروم ارزشمند است

امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه گفت: کار سپاه در ارائه خدمات‌ پزشکی رایگان به مردم تشیع و تسنن مناطق محروم بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۰۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،

شیخ محمدصدیق‌بهجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در بندر دیوان شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: جا دارد از کار ارزشمند نیروی دریایی سپاه پاسداران که بیمارستان صحرایی مجهز را برای مردم اهل سنت و تشیع این منطقه جهت ارائه خدمات پزشکی بصورت رایگان دایر کرده‌ تشکر کنیم.

وی افزود: کار سپاه پاسداران از این بابت ارزشمند می‌باشد که این بیمارستان صحرایی را با هدف رضای خداوند و خدمت به محرومان برپا کرده است.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه اضافه کرد: برای سپاه فرقی ندارد که در این منطقه تشیع زندگی می‌کند یا اهل‌ سنت، فقط برادران در این نیرو به خدمات‌رسانی بهتر به مردم مرزنشین این منطقه فکر می‌کنند.

بهجت تصریح کرد: خیلی از مردم در این مناطق حتی نمی‌دانستند که چه بیماری داخلی دارند که با مراجعه به این بیمارستان وانجام آزمایشات ومعاینات متوجه بیماری خود شدند وجانشان نجات پیدا کرد.
وی با اشاره به اینکه این چهارمین بار است که در این منطقه چنین بیمارستانی توسط سپاه دایر شده است، بیان داشت: خداوند در قران می‌فرماید کسی که یک‌نفر را نجات دهد در واقع همه مردم را زنده نگه داشته است.

ارسال نظرات