فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: در این چند سال اخیر یکی از موضوعات مهم سپاه‌پاسداران بحث مردم‌یاری ومحرومیت‌زدایی در مناطق مرزی است و ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم مرزنشین جنوب کشور از جمله خدمات این نیرو در همین راستا است.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۰۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،سردار علی عظمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در بندردیوان، اظهار کرد: در این چند سال اخیر یکی از موضوعات مهم سپاه پاسداران بحث مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی است و ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم مرزنشین جنوب کشور از جمله خدمات این نیرو در همین راستا است.

وی افزود: اکنون شاهد برپایی چهارمین بیمارستان صحرایی طی این چند سال اخیر در این منطقه هستیم و در سال‌های گذشته نیز این بیمارستان در دهستان گزیر، بندرمغوئیه و بندرشناس شهرستان بندرلنگه برپا شده بود.
فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: این بیمارستان مجهز در جهت خدمات‌رسانی به مردم مرزنشین به صورت ویزیت و سایر خدمات‌درمانی رایگان برپا شده است و دارای اتاق عمل، سونوگرافی و ارتوپدی نیز می‌باشد و پزشک متخصص دندانپزشکی، قلب وعروق، زنان و زایمان در این بیمارستان جهت ویزیت بیماران از سایر نقاط شهرستان حضور دارند.
عظمایی با اشاره به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم، تصریح کرد: هدف اصلی ما حفظ وحدت و خدمات‌رسانی برای همه آحاد جامعه است و امروز هم همکاران ما در بهداری نیروی‌دریایی‌سپاه نیز در حال ارائه خدمت پزشکی به اهالی اهل سنت این منطقه هستند.
وی گفت: این بیمارستان صحرایی به مدت یک‌هفته در بندر دیوان دایر می‌باشد و کلیه خدمات درمانی آن به‌صورت رایگان به مردم شهرستان بندرلنگه ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات