خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد گفت: برخی از مسئولین ارشد نظام با رفتارهای نابجای خود در پشت تریبون‌ها به جای وحدت، اختلاف آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۱۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

برخی مسئولین با رفتارهای نابجای خود اختلاف آفرینی می‌کنند/ اثرگذاری گرانی سوخت تا ریزترین مساله اقتصادی مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های این هفته نمازجمعه اسدآباد اظهار داشت: برخی از مسئولین ارشد نظام با رفتارهای نابجای خود در پشت تریبون‌ها به جای وحدت، اختلاف آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اینکه یک فرد برای نشاط دانشجویان شروع به سوت زدن کند به هیچ عنوان کار صحیحی تلقی نمی‌شود و حتی باعث ناامیدی مردم نیز می‌شود.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه مسئولین باید با سخنان خود مایه دلگرمی مردم را فراهم کنند، افزود: این افراد نباید با این رفتارها بهانه به دست دشمنان بدهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ما بسیار عاقل هستند و همه مسائل را متوجه می‌شوند و انتظار آنان از مسئولین این است که سنجیده سخن بگویند.

حسینی مجد افزود: اینکه کسی بخواهد اقدامات سپاه را زیر سوال ببرد ظلم بزرگی به زحمات این بازوی انقلاب محسوب می‌شود چرا که کارهای امنیتی این نهاد و موضوع گزینش در آن بسیار ظریف و مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به موضوع گران شدن سوخت اشاره کرد و گفت: از مجلس شورای اسلامی انتظار ‌میرود با شفافیت با مردم صحبت کرده و آنچه را که در بودجه نوشته شده است به اطلاع هموطنان برساند.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: اکنون که مردم تا حلقوم غرق در گرفتاری هستند باید به داد آنان رسید نه اینکه مشکلی به مشکلاتشان اضافه کرد.

وی ادامه داد: هر گاه که سوخت گران شده بقیه اقلام نیز افزایش قیمت داشته اند بطوری که این افزایش تا ریزترین مساله اقتصادی هم تاثیرگذار بوده است.

حسینی مجد افزود: چرا باید برخی از مسئولین حقوق‌های نجومی دریافت کنند و بقیه افراد جامعه نگران ارزاق اصلی خود باشند؟

وی گریزی هم به مساله بیسوادی زد و گفت: زیبنده ایران اسلامی نیست که پس از گذشت 40 سال از انقلاب شاهد بیسوادی برخی افراد جامعه باشیم.

امام جمعه اسدآباد در پایان ضمن تقدیر از مروجین و تعلیم دهندگان علم و دانش اضافه کرد: سواد می‌تواند افراد جامعه را از معارف ناب اسلامی آگاه کرده و باعث نشاط در جامعه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات