امام جمعه موقت خرم‌آباد بر اعمال حداکثر مجازات برای مفسدین اقتصادی و دستگیرشدگان این شهر توسط دادگستری را خواستار شد
کد خبر: ۸۹۶۵۱۱۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز این هفته بر پیگیری مسوولین در خصوص مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات مردم تاکید کرد و اظهار داشت : بالارفتن قیمت‌ها، بیکاری و مبارزه با فساد اقتصادی در دستگاه‌ها از جمله دغدغه‌های اصلی مردم است که ضرورت دارد توسط مسوولین پیگیری شود.

وی افزود: مسوولین می‌بایست از حاشیه‌سازی دوری کرده و به حل مشکلات مردم بپردازند.

وی به برخی استخدامی‌های خانوادگی توسط مسوولین انتقاد کرد و گفت: متاسفانه امروزه برخی مسوولین تنها به وزن خود اضافه کرده‌اند و این درحالی است که نباید به نفس سرکش خود میدان دهند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه کار و ابتکار و اقدام به‌موقع توسط مسوولین نیاز امروز جامعه است، تصریح کرد: در حرکت اخیر که توسط دادگستری و سازمان بازرسی لرستان مبنی بر محاکمه‌کردن برخی متجاوزین به بیت‌المال صورت گرفت بایستی گفت که اولا لازم است از وقوع جرم و فساد اقتصادی در دستگاه‌ها پیشگیری شود و ثانیا مفسدین اقتصادی و دستگیرشدگان باید به حداکثر مجازات برسند.

متقی‌نیا عنوان کرد: دستگاه‌های ناظر و قوه قضائیه همچنان که انتظار می‌رود با قاطعیت انقلابی و باعدالت، مردم را امیدوار کنند.

وی به برخی مشکلات کشاورزان لرستانی در خصوص ماندن چغندرقند بر روی دست آنان یادآور شد: لازم است مسوولان با مدیریت و جلوگیری از قاچاق کالا مشکلات کشاورزان را حل کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد از وضعیت نامناسب تغذیه در مدارس عشایر استان خبر داد و گفت: خبرهای ناگواری از وضعیت تغذیه ولی‌نعمتان انقلاب که همان عشایرها هستند می‌رسد که از مسوولین انتظار می‌رود با قید فوریت مشکل را بررسی کرده و پیگیر این مسئله شوند.

وی خاطر نشان کرد: روز ۹ دی از شعائر الهی است و لذا بایستی با تهیه مقدمات این روز را با شکوه هرچه بهتر برگزار کرد.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات