امام جمعه ملکان:

قوای سه گانه با قاچاق کالا برخود قاطع کنند

امام جمعه ملکان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، خواستار برخورد قاطع قوای سه گانه کشور با معضل قاچاق کالا شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۲۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی اظهار داشت: در کشور همه مسئولین قوا بر برخورد قاطع با قاچاق کالا اتفاق نظر دارند ولی در عمل کسی نیست؟ پس قرار هست چه کسی با این معضل برخورد کند؟!

وی گفت: در حالی که ماشین‌های لوکس چند صد میلیون و حتی میلیاردی از مبادی کشور به‌طور قاچاق وارد کشور می‌شود و برخوردی نمی‌شود در حالی که یک جوان را بخاطر آوردن چند کاپشن می‌گیرند؟!

خطیب جمعه ملکان در ادامه با اشاره به نامگذاری سال‌جاری بنام سال اقتصاد مقاومتی از مسئولان شهرستان ملکان خواست عملکرد خود را طی سال‌جاری از طریق رسانه‌های گروهی به مردم اعلام کنند.

وی در ادامه با اشاره به تداوم زمین لرزه‌ها در کشور آن را هشداری به مسئولان و مردم برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و نوسازی واحدهای مسکونی قدیمی دانست.

امام جمعه ملکان در ادامه از تخلف برخی مصالح فروشان در این شهرستان انتقاد کرد و از مردم این شهر خواست موقع احداث واحدهای مسکونی و تجاری مصالح ساختمانی خود را هر چندبا قیمت گران‌تر از مراکز معتبر خرید کنند تا خدای ناکرده فردا مشکلی بوجود نیاید.

وی در ادامه قطعنامه شورای امنیت علیه آمریکا را رسوایی بزرگ برای این کشور دانست و اظهار کرد:گستاخی ترامپ به جایی رسیده که اقدام به تهدید علیه کشورهای مختلف می‌کند.

امام جمعه ملکان در ادامه حماسه 9 دی را پیروزی بزرگ ملت و نظام جمهوری اسلامی دانست و تشریح کرد:ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی در روز نه دی حماسه دیگری آفریدند و بساط فتنه را جمع کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار