امام جمعه الشتر گفت:بسیج از دل مردم و مردم نیز خود را از بسیج می‌دانند و اجازه هرگونه تعرض به دشمنان را نداده و آن‌ها را عقب خواهند راند.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۲۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) و نیز فرارسیدن سالروز حضرت عیسی مسیح (ع)، اظهار داشت: همه‌ی انبیا آمدند تا رافت و محبت انسانی را در دنیا به نمایش بگذارند، اما متاسفانه امروزه می‌بینیم ظلم‌هایی علیه بشریت صورت می‌گیرد و دین را وسیله‌ی توجیه آن قرار می‌دهند که در آیین پیامبران الهی و حضرت عیسی (ع) به واقع هیچگاه مورد تایید نیستند.

وی بدترین ناامنی در جامعه را ناامنی روانی دانست و گفت: در ناامنی روانی دوست و دشمن مشخص نیست.

خطیب جمعه الشتر ایجاد ناامنی روانی در جامعه را توطئه برنامه ریزی شده توسط دشمن ذکر و تصریح کرد: دشمن متوجه است که چگونه می‌تواند با ایجاد فاصله بین امام و امت در فضای مجازی و نیز ایجاد اختلاف در بین آحاد مردم به اهداف شوم خود برسد.

امام جمعه الشتر سیاه نمایی در فضای مجازی به اسم مبارزه با مفاسد اقتصادی را از مصادیق ناامنی برشمرد و ادامه داد: در زلزله‌ی کرمانشاه نیروی مقاومت بسیج و سپاه خدمات بسیار بزرگی به مردم زلزله زده کردند، اما دشمنان همه‌ی سعی خود را کردند تا در این موضوع علیه بسیج و سپاه سیاه نمایی کنند.

وی بسبج را نیروی اعتقادی برآمده از بطن انقلاب دانست و یادآور شد: حضور بسیج در کنار نیروی انتظامی جهت تامین امنیت جامعه، خواب را بر دشمنان و منافقان آشفته کرده است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: بسیج از دل مردم و مردم نیز خود را از بسیج می‌دانند و اجازه هرگونه تعرض به دشمنان را نداده و آن‌ها را عقب خواهند راند.

خطیب جمعه الشتر گفت: بسیج پاسبان عقیده، رفاه، آسایش و آرامش جامعه است. وی در بخش دیگری از سخنان خود به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل اشاره و بیان داشت: با این قطعنامه، حرکت آمریکا یک حرکت زشت قلمداد شد و بار دیگر یک رسوایی برای آمربکا بوجود آمد.

حجت الاسلام موسوی پرتاب موشک توسط حوثی‌های یمن را دفاع از یمن برشمرد و خاطرنشان ساخت: وجه تفاوت اسلام و کفر دفاع از مظلوم و مبارزه علیه ظالم است لذا جمهوری اسلامی ایران نه تنها زیر بار ظلم نمی‌رود بلکه هرجا ندای مظلومی شنیده شود به یاری آن‌ها خواهند شتافت.
ارسال نظرات