خبرهای داغ:
در هفته دوم لیگ فوتسال نونهالان شاهرود
در هفته دوم لیگ فوتسال نونهالان شاهرود تیم مقاومت بسیج سه بر صفر تیم پیمان را شکست داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۱۴۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،تيم مقاومت شاهرود امروز درحالى به مصاف تيم ريشه دار و مدعى پيمان رفت که تمرينات اخير خود را بعلت مسايل و کشمکشهاى مديريتى تربيت بدنى ناحيه و....در سالن شهرک بهشتى برگزار کرده بود!!!
ولى با اين حال توانست با نتيجه3بر0 حريف خود را شکست دهد و با6 امتياز به دور حذفى مسابقات راه پيدا نمايد و ثابت کند که بسيج و بسيجى هم مى تواند اخلاق و ورزش و نظم و انضباط را باهم داشته باشند و دراين سطح خوش بدرخشند.
تيم فوتسال مقاومت شاهرود که از اواسط تابستان امسال فعاليت خود را با مديريت آقاى مجتبى نادعلى و برنامه ريزى 4 ساله آغاز نموده,توانسته است با استفاده از کادر مربيان خوشنام و دلسوز و زحمتکش که از لحاظ اخلاقى و فنى در سطح اول شهرستان و استان مى باشند, در مدت6 ماه,نتايج خوبى بدست آورد و در بين باشگاههاى شاهرود,بعنوان يک باشگاه فرهنگى ورزشى که اخلاق در رأس کار آن مى باشد خود را مطرح نمايد و همگان را به تحسين وادارد.
اين موارد با زحمات فراوان مربيان و دلسوزان ورزشى بسيجى انجام پذيرفته است و در آينده شاهد نتايج بهترى خواهيم بود.
اميد است مسئولين مربوطه باتوجه به تلاشهاى شبانه روزى و بى چشمداشت مربيان باشگاه,قدر اين زحمات را بدانند و اين فرصت را مغتنم شمرده و شرايط مطرح شدن نام مقاومت را بعنوان يک باشگاه اخلاق مدار و فنى در سطح اول شهرستان و استان فراهم نمايند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها