خبرهای داغ:
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

پیشنهاد فراکسیون نمایندگان ولایی؛ انصراف نمایندگان از افزایش ۱۰درصدی حقوق

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، از پیشنهاد کمیسیون متبوعش برای انصراف نمایندگان از افزایش ۱۰درصدی حقوق در سال ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۰۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی، با اشاره به طرح شایعاتی در روزهای اخیر مبنی بر افزایش حقوق نمایندگان، اظهار داشت: عموم نمایندگان فراکسیون ولایی معتقد بودند که با توجه به اینکه تنگناهای اقتصادی در کشور وجود دارد نمایندگان حتی افزایش متعارفی که مشمول حال تمام کارکنان و مستخدمان نظام می‌شود، از آن صرف نظر کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: تلاش می‌شود که نمایندگان و مدیران کشور در  قانون بودجه سال 97 اضافات افزایش 10درصدی حقوق که براساس ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری شامل مدیران عالی کشور و نمایندگان مجلس می‌شود را دریافت نکنند.

وی ادامه داد: نظر عموم نمایندگان فراکسیون ولایی این است که در کمیسیون تلفیق و صحن نیز تلاش شود که افزایش 10 درصدی حقوق شامل مدیران عالی کشور و نمایندگان مجلس نشود.

علیرضا بیگی تصریح کرد: حداقل نمایندگان باید در این شرایط سخت بودجه‌ای و مشکلاتی که وجود دارد اندکی بار بودجه جاری کشور را کاهش دهند و هر آنچه که سال‌جاری دریافت می‌کردند در سال 97 نیز دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها