خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد تحلیلگران نظامی، پشتیبانی محفیانه و همه جانبه برخی کشور‌ها از گروهک‌های تروریستی، مشابه حمایت آشکار تعداد زیادی از کشور‌ها از رژیم بعث در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۱۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «احمد امیرآبادی فراهانی» عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی طی سخنانی که در جمع کارکنان وسربازان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) ایراد کرد، اظهار داشت: به عقیده تحلیلگران داخلی و فرماندهان عالی رتبه نظامی، هجومی که امروز دشمنان به انقلاب دارند، به نوعی دفاع مقدس دیگری راشکل داد و مشخص شد که این نیرو وتوانی که دشمن گذاشته وبیش از ۱۰۰ کشوررا در حمایت از داعش، علیه جبهه مقاومت با خود همراه کرده، همانند اتفاقی بود که از صدام در هشت سال جنگ تحمیلی حمایت کردند، با این تفاوت که درجنگ تحمیلی حمایت آن‌ها آشکار وعلنی بود، ولی دربحث داعش، پنهانی عمل کردند چرا که ازنظر وجهه بین المللی برایشان جالب نبود.
 
پشتیبانی کشور‌ها از داعش، یادآور حمایت آنها از رژیم بعث در جنگ تحمیلی است

وی افزود: تصمیم دشمنان براین بود که جبهه مقاومت را ازبین ببرند وهدف نهایی آن‌ها ورود به خاک ایران بود، اما این مطلب کمترگفته شده است که هدف دشمن، ایران بوده وعراق وسوریه عمق استراتژیک ایران بودند.
امیرآبادی با اشاره به حرکت‌های پشت پرده برخی کشور‌ها در حمایت از داعش، خاطرنشان کرد: آن‌ها دراین جلسه تقسیم کار کردند و در زمینه کمک‌های مالی، اطلاعاتی و. قول همکاری دادند و حتی قصد ورود به خاک ایران را نیز داشتند که حماسه مدافعان حرم اجازه نداد که دشمن عرض اندام کند و لذا باید به مرور جزییات کار بزرگ رزمندگان مدافع حرم به مردم گفته شود.
وی به توافقات سفر محمدبن سلمان به آمریکا اشاره کرد و افزود: پیگیری ایجاد اسراییل دیگری در کردستان عراق، از بین بردن حزب الله لبنان و انصارالله یمن، ترویج حقوق بشر آمریکایی در عربستان و نهایتا نابودی حکومت آل سعود و جایگزینی حکومت آل سلمان در این کشور، از جمله توافقات سفر مزبور بود.
امیرآبادی تصریح کرد: اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در مسئله همه پرسی کردستان عراق باعث شد با کمترین تلفات، فتنه‌ای که شعله‌های آن بعد‌ها به بخش‌هایی از ایران هم می‌رسید، خاموش گردد وسعودی و رژیم صهیونیستی در این مسئله شکست خوردند.
وی به ماجرا‌های پشت پرده استعفای حریری اشاره و ابراز کرد: وقتی برگه استعفای او را جلویش می‌گذارند که جلو دوربین‌ها بخواند، در واقع این تحقیر یک ملت است، وقتی مقام مسئول یک کشور دچار فساد اخلاقی و اقتصادی باشد، اینگونه میشود چرا که سعد حریری نزد سعودی‌ها نقطه ضعف دارد؛ البته این توطئه نیز با تدبیرسیدحسن نصرالله و هوشیاری مردم لبنان شکست خورد.
امیرآبادی همچنین در ادامه با تبیین شکست دیگر سعودی‌ها در یمن و سوخته شدن مهره آن‌ها یعنی علی عبدالله صالح، افزود: هوشمندی انصارالله و امداد‌های الهی در ناکامی کودتا و فتنه یمن موثر بود و با کشته شدن صالح توسط حوثی‌های یمن این توطئه هم به فضل الهی خنثی شد.
 
پشتیبانی کشور‌ها از داعش، یادآور حمایت آنها از رژیم بعث در جنگ تحمیلی است

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با تشریح اوضاع داخلی به اینکه مجلس در راس امور است و کشور هم با حضور مردم اداره می‌شود، اشاره کرد و هوشیاری مردم در تشکیل مجلس و دولتی قوی را مورد تاکید قرار داد.
در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)، فعالیت‌های تیپ را در قم ومشهد مورد اشاره قرار داد و گفت: این مجموعه دارای ۸ گردان در قم و ۳ گردان در مشهد مقدس است که شامل گردان‌های رزمی و تبلیغی، امربه معروف ونهی از منکر و امداد ونجات می‌باشد.
وی افزود: تیپ خدمات متعددی در سال‌های اخیر انجام داده که آخرین آن‌ها امداد رسانی مادی و معنوی به زلزله زدگان کرمانشاه می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها