خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان صحنه در خطبه های نمازجمعه؛

مردم پشتوانه محکمی برای نظام هستند

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: طبق بیان خود افرادی که رفتند و مذاکره کردند اعلام شد دستاورد برجام برای کشور ما صفر بوده است و طرف قرارداد ما نه تنها تحریم ها را کاهش ندادند بلکه آنها را نیز افزایش دادند.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۲۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفنه عنوان کرد: جوانان فرهیخته کشور با تلاش های علمی و شبانه روزی خود توانستند مقام های برتری را کسب کنند و افتخار آفرین باشند.

 

وی ادامه داد: هر ائمه معصوم (ع) که در برهه زمانی و جایگاهی که بوده اند تکالیف و ماموریت های الهی خود را به انجام رساندند و با تلاش خود گام های بلندی برداشتند به همین منظور جوانان کشور باید اعمال و تفکر امامان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد: درسالی که مقام معظم رهبری آن را اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری شده وارد فصل پایانی خود گشته و مردم همچنان منتظر عملی شده وعده های مسئولین هستند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه بیان اینکه مردم پشتوانه محکمی برای نظام هستند تشریح کرد: هر کسی در هر جا و موقعیت اجتماعی قرار دارد باید برای شکوفا کردن اقتصاد مقاومتی تلاش کند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در عرصه های مختلف در حال ضربه زدن به کشور ما می باشد تشریح کرد : در اولین روزهای انقلاب دشمنان با به راه انداختن فتنه های گوناگون و جنگ تحمیلی و ... تلاش های بسیاری کرد ولی به لطف خداوند شکست خورد.

 

حجت الاسلام الیاسی گفت : طبق بیان خود افرادی که رفتند و مذاکره کردند اعلام شد دستاورد برجام برای کشور ما صفر بوده است . و طرف قرارداد ما نه تنها تحریم ها را کاهش ندادند بلکه انها را نیز افزایش دادند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه خاطر نشان کرد : طبق بیان مسئولین 70 درصد قاچاق کالا از قسمت های رسمی کشور وارد میشوند و این امر یعنی چه؟ چرا به این جریانات رسیدگی نمی شود؟ مگر یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی مقابله با قاچاق کالانیست؟!

ارسال نظرات
آخرین اخبار