امام‌جمعه رودخانه:

فتنه‌گران ۸۸ موریانه‌های داخلی نظام بودند

امام جمعه رودخانه به تبیین قیام عمومی مردم در یوم الله 9 دی 88 پرداخت و گفت: 9 دی باطل‌السحر فتنه و‌ نمونه‌ای از قدرت نظام اسلامی بود و در آن روزِ تاریخ‌ساز، مردم هم فتنه و فتنه‌گران را شناختند.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۵۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
 
 

به گزارش خبرگزاری فارس از بخش رودخانه، حجت‌الاسلام‌ابراهیم‌شریفی امروز در خطبه‌های نمازجمعه، ضمن اشاره به اهمیت حیاتی اقامه نماز در حفظ فضیلت‌ها و گُم شدن رذایل در فضای عمومی و خصوصی جامعه، برگزاری اجلاس سراسری‌ نماز در بندرعباس را اقدامی مهم و ارزشمند دانست و ضمن توصیه به نخبگان و مسوولین در اشاعه و توسعه‌ی فرهنگ نماز در جامعه از برگزارکنندگان و دست‌اندرکاران این همایش کشوری قدردانی کرد.

وی در آغاز خطبه دوم به شخصیت برجسته علمی، فقهی و سیاسی مرحوم آیت الله حائری شیرازی اشاره کرد و او را از استوانه‌های نظام و انقلاب در ابعاد مهم فرهنگی و سیاسی دانست که سال‌های متمادی در مسوولیت‌های خطیر و حساس همواره انقلابی بود و انقلابی ماند و هرگز از این راه مهم و اساسی، فاصله نداشت.

امام‌جمعه رودخانه در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس حقوق شهروندی در تهران، گفت: حقوق حقیقی شهروندی باید برگرفته از آموزه‌های بلند اسلامی باشد و نه مکاتب غربی. حقوق شهروندی واقعی، حق شغل، آب و هوای سالم و اقتصاد مناسب است و نه چاپ کتاب و یک سری شعارهای فانتزی که تأثیری در زندگی واقعی و ملموس مردم ندارد.

شریفی به سفر مسوولین دولت‌های غربی هم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بر خلاف برخی چهره‌ها و رسانه‌های ذوق‌زده همگان دیدیم که به‌به و چهچه‌هایی که برخی در باب فواید سفر وزیرامورخارجه انگلیس می‌زدند بی‌نتیجه بود و او برای آزادی جاسوسان خودشان آمده بود و امروز نیز در باب سفر ماکرون رییس‌جمهور فرانسه نیز همین غوغا راه افتاده‌است درحالی که اروپایی‌ها به نحو دیگری سیاست‌های استکباری را دنبال می‌کنند و به دنبال تحمیل برجام‌های موشکی، حقوق بشر و تروریسم به کشور هستند.

وی در ادامه حرف درمانی مسؤولین را به چالش کشید و گفت: حرف‌های رهبری روی زمین مانده‌است و مسؤولین فقط می‌گویند اقتصاد‌مقاومتی و در صحنه‌ی عمل، چیزی دیده نمی‌شود و آثار میدانی و کاربردی آن ملموس و قابل مشاهده نیست و باید به رهنمودهای دقیق رهبری، با اعتقاد و عمل گوش بدهیم که نسخه توفیق و نجات کشور است.

امام‌جمعه رودخانه ضمن رد ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل که ایران‌اسلامی را به ارسال موشک به یمن، متهم کرده بود، گفت: یمن در موشکی از ما هم جلوتر است و در ثانی راهی برای ارسال موشک به یمن هم وجود ندارد و اگر ما به یمن، موشک داده بودیم واهمه‌ای از گفتن آن نداشتیم و می‌گفتیم و از هیچ کسی هم برای کمک به مظلومین جهان، اجازه نمی‌گیریم.

شریفی در پایان تصریح کرد: فتنه‌گران ۸۸ موریانه‌های داخلی نظام با نقاب انقلابی‌گری بودند که در ۹ دی با حضور و رفراندوم ملی مردم در حمایت از نظام و رهبری، نقابشان کنار رفت و مردم ماهیت حقیقی آنها را شناختند و این جنبش انقلابی، اسلامی دستاوردهای داخلی و خارجی خوبی داشت که آشکارشدن دشمنی گسترده غرب به ویژه انگلیس خبیث، اذعان غرب به قدرت نظام و تأثیرگذاری در بیداری اسلامی از دستاوردهای خارجی فتنه‌ی ۸۸ بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار