رئیس شواری اسلامی هشتگرد خبرداد ؛

برنامه ریزی ستاد گرامیداشت ۹ دی و روز بصیرت در هشتگرد

جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ(هشتگرد) با حضور حسین جوادان رئیس شواری اسلامی شهر هشتگرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۷۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ(هشتگرد) با حضور حسین جوادان رئیس شواری اسلامی شهر هشتگرد برگزار شد.در ابتدای این جلسه آقای مریدی رئیس ستاد به ارائه گزارشی در خصوص فعالیتهای ستاد از جمله فعالیتهای ورزشی و بیان نواقص و کمبودها در این خصوص پرداختند.

برنامه ریزی ستاد گرامیداشت ۹ دی و روز بصیرت در هشتگرد

جوادان ضمن تشکر از مدیریت کارآمد و پرتلاش و خستگی ناپذیر ستاد و اعضای محترم آن، برگزاری جلسات هفتگی و دعوت از مسئولین را یک اقدام مفید و شایسته قلمداد کرد و در ادامه در خصوص فعالیتهای ورزشی ستاد نمازجمعه نیز گفت: ورزش در ستاد نمازجمعه اتفاقی مبارک و اقدامی بسیار ارزشمند  است .

 وی گفت: برای بهبود امکانات ورزشی در سالن ورزشی مصلی، همکاری لازم را خواهیم داشت تا کاستی ها و نواقص بر طرف شود.

 ایشان در ادامه افزود: ما اگر‌بتوانیم سرانه ورزش را در شهر بالا ببریم و هر چقدر بتوانیم امکانات ورزشی را برای عزیزان فراهم کنیم ، مطمعنا به وظیفه ی خود به درستی عمل کرده ایم و از این حیث خدا را شاکریم.

 ایشان همچنین در خصوص تسطیح و رفع مشکلات محل برگزاری نماز عید سعید فطر که همه ساله ستاد با مشکل مواجه است قول مساعدت داد و گفت: با استفاده از تراشه های آسفالت های کهنه و جمع آوری شده مشکل را حل می کنیم.

 رئیس شواری اسلامی هشتگرد در خصوص گرامی داشت ۹ دی و بزرگداشت روز بصیرت نیز گفت: روز بصیرت از ایام الله میباشد، و ستاد برای گرامیداشت آن برنامه ریزی و اقدامات خوبی را انجام داده است.

 ایشان در پایان خاطر نشان کرد:طبق سنوات گذشته شهرستان ساوجبلاغ از جمله شهرستانهایی است که هر ساله مراسم گرامی داشت با شکوهی را برگزار کرده است و ما نیز در این خصوص امادگی جهت کمک به به برگزاری این مراسم را همچون گذشته داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار