آئین نکوداشت رئیس حوزه علمیه امام صادق ع کوتنا قائم شهر

آئین نکو داشت آیت الله محمد سلیمانی رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قائم شهر و تجلیل از 57 شهید طلبه و روحانی این حوزه امروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۹۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در این آئین که با پیام چند تن از آیات عظام و با حضورجمعی از علما و ائمه جمعه ومسئولان کشور و استان برگزارشد از چهار دهه خدمات و مجاهدت های علمی و فقهی آیت الله سلیمانی رئیس حوزه علمیه امام صادق کوتنا تقدیر و تکریم شد.

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان مازندران با قدردانی از خدمات آیت الله سلیمانی وی را از حوزه داران موفق و پیشرو در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی نام برد و گفت جهان خلقت مدرسه و انسانها دانش آموزان و خداوند و انبیا و ائمه معصومین (ع) معلمان جهان هستند.

آیت الله سلیمانی ، حوزه علمیه امام صادق کوتنارا همزاد با انقلاب نام برد وافزود امروز پس از چهاردهه فعالیت 200طلبه در سطوح چهارگانه و درس خارج فقه و اصولدر این حوزه مشغول تحصیل هستند و در این مدت 2000 طلبه و روحانی از این حوزه فارغ التحصیل و یا راهی مراکز علمی و دانشگاهی و دیگر حوزه های مختلف کشور شدند .

حوزه علمیه امام صادق (ع) کوتنا قائم شهر علاوه بر تربیت طلاب و عالمان دینی در جریان دوران دفاع مقدس با اعزام مستمر طلاب و روحانی به جبهه ها نقش ارزشمندی در حفظ دستاوردها و کیان اسلامی داشتند ودراین راه مقدس 57 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها