خبرهای داغ:
محسن براتی
یادی از روایتگر خلوص و پایمردی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس:
شهید سلیمانی در تمام صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضوری پررنگ داشت و در راه نشر معارف قرآن و تبلیغ پیام شهیدان لحظه ای آرام نگرفت و از ابتدای جنگ روایتگر خلوص و پایمردی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۹۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه به نقل از درچه نیوز: در ایام نوزهمین سالگرد سردار شهید حاج محمد سلیمانی یاد و خاطره این شهید را گرامی می‌داریم.
سردار شهید حاج محمد سلیمانی در خانواده‌ای مذهبی در درچه از توابع اصفهان متولد شد و از همان ابتدا قلبش مالامال از نور الهی و فکر و اندیشه هایش تنها پیروزی اسلام و سلامتی حضرت امام خمینی (ره) بود.
شهید سلیمانی در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضوری پررنگ داشت و در راه نشر معارف قرآن و تبلیغ پیام شهیدان لحظه‌ای آرام نگرفت و از ابتدای جنگ روایتگر خلوص و پایمردی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود.
وی در عملیات کربلای ۵ که دشمن منطقه را به شدت بمباران شیمیایی نموده بود و اکثر رزمندگان گردان‌های محمد رسول ا… (ص) و تبلیغات لشکر امام حسین علیه السلام شیمیایی شدند نیز در آن عملیات شیمیایی شد.
در حمله هوایی مزدوران بعثی به مقر گردان امام محمد باقر (علیه السلام) ۲۵ نفر از نیرو‌ها شهید می‌شوند و در هر گوشه از مقر قطعاتی از بدن‌های این عزیزان پراکنده می‌شود.
شهید خرازی وارد مقر می‌شود در حالیکه شهید حاج محمد سلیمانی او را همراهی می‌کند و شهید سلیمانی صحبتی را از شهید حسین خرازی پس از دیدن اجساد شهدا نقل قول می‌نماید: “کجایند فیلم برداران، کجایند وقایع نگاران و کجایند مقتل نویسان که این همه رشادت، ایثار، شهادت و مظلومیت یاران اسلام و امام (ره) را بنویسند و به تصویر بکشند؟ ”
سردار شهید حاج محمد سلیمانی مسئولیت‌های متعددی بر عهده داشت و عمده فعالیت‌های او در تبلیغات بود، مسئول تبلیغات لشگر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) و پس از دفاع مقدس معاونت تبلیغات نیروی زمینی سپاه بخشی از فعالیت‌های تبلیغی وی بود.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها