مهدی کرباسی مدیر عامل شرکت چینی بهداشتی ایساتیس و عضو شورای قشر بسیج کارگری استان یزد گفت: این شرکت تعاونی تولیدی چینی نسبت به ابتدای شروع تولید رشد 10 برابری داشته و برای بالغ بر 205 نفر اشتغال‌زایی کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۰۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش  بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، مهدی کرباسی مدیر عامل شرکت چینی بهداشتی ایساتیس و عضو شورای قشر بسیج کارگری استان یزد : این شرکت تعاونی تولیدی چینی نسبت به ابتدای شروع تولید رشد 10 برابری داشته و برای بالغ بر 205 نفر اشتغال‌زایی کرده است.

شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس با هدف تشکیل شرکت تعاونی و حفظ منافع تمامی زینفعان در شرکت و جامعه در سال 1376 با حضور 20 تن از اعضا ثبت و در سال 1379 به بهره برداری رسید و هم‌اکنون جزء سه شرکت برتر کشور در زمینه تولید چینی آلات بهداشتی است.

مهدی کرباسی اظهار کرد: این شرکت در ابتدا با یک کوره کوچک و چند خط تولید روشویی و توالت ایرانی با تولید کم فعالیت خود را آغاز و اکنون با بروزرسانی تجهیزات در راستای بهره‌وری سیستم و تولید محصولات جدید مخصوصا انواع توالت های فرنگی به عنوان سومین شرکت در کشور مطرح هستیم.

وی افزود: : شرکت تعاونی تولیدی چینی بهداشتی ایساتیس نسبت به ابتدای شروع تولید رشد 10 برابری داشته و برای بالغ بر 205 نفر اشتغال‌زایی داشته است.

کرباسی اذعان کرد: انواع چینی آلات بهداشتی، انواع روشویی، توالت ایرانی، توالت فرنگی،روشویی های کابینتی در بالغ بر 20 خط تولید در شرکت ایساتیس تو.لید می‌شود و با توجه به محرومیت‌های مکانی و وسعت امکان طرح توسعه را نداریم.

وی گفت: محصولات شرکت  به کشورهای عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، دیگر کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس صادر می‌شود

وی اشاره داشت بیشتر کارگران شرکت بسیجی می باشند و این باعث موفقیت شرکت شده است.

 

ارسال نظرات