امام جمعه موقت تربت حیدریه گفت: مبارزه با قاچاق کالا عزم جدی مسوولان قوا را می‌طلبد و برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید از شعارزدگی پرهیز و در حوزه عمل اقدامات تاثیر گذار انجام داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۳۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد کازری در آئین خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا عزم جدی مسوولان را می‌طلبد، افزود: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در گرو اقدام و عمل مسوولان قوا و مردم است و دیگر زمانی برای گفتمان سازی و شعار نیست.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: در شرایطی که دشمن بنا دارد تا گلو گاه‌های اقتصادی کشور را تصرف کند همه باید مراقبت کنند تا در شرایط حساس، دشمن قسم خورده خود را مایوس کنیم.

وی به نقش مردم در اجرای این سیاست‌ها اشاره کرد و گفت: مردم با خرید و استفاده از تولیدات داخلی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی نیز سهم بسزایی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارتد.

وی تنها راه نجات کشور را در اجرای صحیح این سیاست‌ها برشمرد و گفت: مسوولان قوه مجریه در حوزه اقدام و عمل و همچنین قوه مقننه با قانونگذاری متناسب با این سیاست‌ها و قوه قضائیه با نظارت خود باید در تسریع و عملیاتی کردن آن اقدام عاجل کنند.

وی در بخشی دیگر به فضای کنونی جامعه در افزایش قیمت‌ها اشاره کرد و افزود: هر چند قانون به دولت اجازه افزایش قیمت‌ها را داده، اما دولتمردان باید شرایط اقتصاد عمومی جامعه را بسنجند و بر اساس آن اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن برای آسیب به انقلاب و نظام لحظه شماری می‌کند برخی افراد باید مراقب باشند تا با رفتار و گفتار خود در فضای عمومی جامعه آب به آسیاب دشمن نریزند.

امام جمعه موقت تربت حیدریه توصیه کرد: برای اصلاح امور و احقاق حقوق ملت از سیاه نمایی، بزرگ نمایی و متهم کردن مسوولان کشور بدون دلیل و منطق پرهیز و مراقبت شود تا آب را برای دشمن گل آلود نکنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها