امام جمعه درگز گفت: امروز دوران سلطه آمریکا به اتمام رسیده و ایران اسلامی به بزرگترین تصمیم گیرنده منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۴۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان درگز با اشاره به سخن پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار کرد: باید از خدا بخواهیم توفیق دهد که دنیا را مقدمه سعادت آخرت خود قرار دهیم.

وی افزود: اگر انسان در هر پست و مسئولیتی که قرار دارد نیروی ایمان و تقوا را همراه خود نسازد در لغزشگاه‌های فراوان دنیا دچار لغزش و گمراهی شده و از صراط مستقیم خارج می‌شود.

امام جمعه درگز با تبریک ولادت حضریت عیسی (ع) تصریح کرد: اگر امروزه سران کشور‌های غربی که خود را مسیحی می‌دانند، در عمل پیرو حضرت عیسی (ع) بودند امروز در دنیا هیچ گونه نزاع و درگیری نداشتیم.

حجت الاسلام ایروانی با تاکید بر اینکه امروز منشا تمام جنگ افروزی‌های دنیا کسانی هستند که ادعا می‌کنند از حضرت مسیح پیروی می‌کنند تشریح کرد: کسانی که در سالروز تولد این پیامبر بزرگ جشن می‌گیرند، بهتر است از اخلاق ایشان درس گرفته و به جای غارت مردم دنیا به فکر خدمت به آن‌ها باشند.

وی اظهار داشت: قدرت اسلام، ایمان و این ملت بزرگ به اندازه‌ای است که بر مستکبرین عالم و ظالمان غلبه کرد و امروز آمریکا از سر بیچارگی به دنبال این است که راهی پیدا کند تا با یافتن اجساد موشک‌های انصار ا…، ادعا کند یمنی‌ها به واسطه کمک‌های ایران در مقابل عمارات و عربستان مقابله می‌کنند.

امام جمعه درگز تبیین کرد: ایران مقتدر و بزرگ اگر بخواهد در جایی از ملتی حمایت کند با اقتدار اعلام خواهد کرد و از هیچ قدرتی ترس و واهمه‌ای ندارد، امروز دوران سلطه آمریکا به اتمام رسیده و ایران اسلامی به بزرگترین تصمیم گیرنده منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام ایروانی در پایان خاطر نشان کرد: آینده از آن اسلام و مسلمین است و انشالله به زودی شاهد افول قدرت آمریکا و آل سعود و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها