فرماندار بانه:

انجام مقدمات کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان در بانه

فرماندار بانه با بیان اینکه تداراک لازم برای برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اندیشده شده و کمیته‌ها تشکیل و وظایف همه کمیته مشخص شده است گفت: مقدمات برگزاری این کنگره در بانه انجام شده است
کد خبر: ۸۹۶۵۳۴۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد فلاحی در پنجمین جلسه شواری اداری شهرستان بانه که با محوریت بزرگداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان و در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه تداراک لازم برای برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اندیشده شده و کمیته‌ها تشکیل و وظایف همه کمیته مشخص شده است گفت: مقدمات برگزاری این کنگره در بانه انجام شده است.

وی امنیت پایدار کنونی در نقاط مرختلف کشور را مرهون خون شهیدان دانست و افزود: اقتدار و عزتی که امروزه کشور ما در عرصه منطقه‌ی و جهانی کسب کرده است به واسطه خون شهیدان و ایثارگران است.

فلاحی از انجام مقدمات برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در بانه خبر داد و گفت: جلسات کمیته‌های مختلف این کنگره در شهرستان بانه برگزار شده و از هم اکنون یادواره‌های شهدای شهرستانی و دانش‌آموزی را در همین راستا برگزار می‌کنیم.

فرماندار بانه با تاکید بر هماهنگی هر چه بیشتر ادارات و ارگان‌ها در برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان گفت: همه ما مسئولین و مردم امنیت امروزمان را مرهون شهیدان هستیم و همه باید برای برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر این کنگره عظیم در استان کردستان تلاش کنیم.

وی افزود: شهرستان مرزی بانه امروز هم بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب همچمان هر ساله چندین شهید و جانباز را تقدیم نظام اسلامی می‌کند تا مردم و مسئولین در امنیت و آرامش زنگی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار