خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان منتظریه طبس:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان منتظریه طبس با بیان اینکه این قرارگاه در 12 روستا با جمعیتی بالغ بر 5هزار نفر خدمت رسانی می کنند، گفت: بیشترین فعالیت این قرارگاه در عرصه بهداشت و درمان بوده است.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۵۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

مجید کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: دهستان منتظریه طبس به عنوان دهستان پیشرفت و آبادانی در شهرستان طبس فعالیت می کند .

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان منتظریه طبس گفت: این دهستان دارای 12 روستا با جمعیتی 5 هزار نفرمی باشد و بیشترین فعالیت این قرارگاه  در عرصه بهداشت و درمان بوده است.

وی با اشاره به حضور تیم دندانپزشکی 30نفره در این دهستان عنوان کرد: 700نفر از اعضای این تیم پزشکی به صورت رایگان در بخش های ترمیم، جرم گیری، عصب کشی، وکشیدن دندان به صورت رایگان ویزیت شدند.

کاظمی ادامه داد: خدمات ریالی انجام شده در بخش دندانپزشکی ، بهداشتی و فرهنگی این گروه 300میلیون تومتن بوده است که از این مبلغ 242میلیون در بخش خدمات دندان پزشکی و ما بقی در بخش فرهنگی و بهداشت هزینه شده است.

وی از برگزاری یک اردوی جهادی متخصص اطفال به مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: این تیم های پزشکی در خانه های بهداشت برای خدمت رسانی مستقربوده اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها