خبرهای داغ:
مدير عامل شركت گاز استان قزوین گقت: از مجموع 58 روستای بالای 20 خانوار شهرستان آبیک، تاکنون 52 روستا به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.
کد خبر: ۸۹۶۵۳۷۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين، اسماعيل مفرد بوشهري مدير عامل شركت گاز استان قزوین، با بیان این مطلب اظهار کرد: تا کنون 8 هزار و 906 خانوار روستایی در شهرستان آبیک از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که این مقدار معادل 92 درصد خانوارهای روستایی این شهرستان می باشد. وی در ادامه بیان کرد: درحال حاضر عملیات گازرسانی به 4 روستای این شهرستان در دست اجراست که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک به شبکه سراسری گاز متصل شوند.
بوشهری تصریح کرد: تمام خانوارهای شهری شهرستان آبیک به همراه 385 واحد صنعتی و 7 جایگاه CNG در این منطقه از گاز طبیعی برخوردار هستند و تاکنون بالغ بر 620 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در این منطقه اجرا شده و افزون بر 18 هزار و 739 انشعاب نیز نصب شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: امیدواریم آبیک به عنوان یک شهرستان سبز بتواند با استفاده از پتانسیل های فراوان گاز طبیعی در بخش های شهری، روستایی و به ویژه صنعتی در مسیر توسعه و آبادانی هرچه بیشتر حرکت کند.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها