مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان :

موضع گیری اخیر استکبار به پیروزی دنیای اسلام ختم شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:موضع گیری های اخیر استکبار در خصوص فلسطین اشغالی و قدس بر خلاف نقشه های آنان سبب پیروزی های مقتدرانه برای دنیای اسلام شد
کد خبر: ۸۹۶۵۳۹۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان اظهار داشت: اتفاقات اخیر جهان اسلام بر خلاف پیش بینی‌های استکبار، افقی روشن را برای مسلمانان تداعی کرده ا و بر وحدت و یکپارچگی دنیای اسلام افزوده است.

وی افزود: این وحدت و انسجام به پیروزی حقیقی امت‌های اسلامی در فتح فلسطین ختم می‌شود تا فرموده امام راحل مبنی بر محو و نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده تحقق یابد.

وی تصریح کرد: بیش از این نیز رئیس حمهور سابق امریکا با موضع گیری هایی که اتخاذ کرده بود ، بر خلاف پیش بینی و میل خود عراق را تقدیم به انقلاب کرد و اوباما نیز سوریه را به جبهه مقاومت تقدیم کرد.

وی ادامه داد: اگردر گذشته  برخی از مسئولان، مردم عادی و افراد بانفوذ دیدگاه جدی در خصوص مسئله فلسطین نداشتند، اما امروز این اتفاقات حجت را بر همه تمام کرد تا امت اسلامی یکپارچه و با تاکید بر ارزش‌های انقلابی تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله) در دنیای اسلام همچنان مقتدر باشد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:امت‌های مسلمان باید با تاکیدبر ارزش‌هایی همچون انقلابی بودن، عمل به آراء و نظرات فقهی و عقیدتی با رهبری نائب بر حق امام زمان (عج) جبهه مقاومت را گسترش دهندتا باز هم پیروزی‌های گسترده ای به دست مسلمانان رقم زده شود زیراخرمشهر‌های زیادی در انتظار فتح آنهم بدست این بسیجیان هستند.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در پایان خاطر نشان کرد: امروز بسیج در عراق، سوریه، فلسطین، غزه متاثر از نیرو‌های انقلابی در ایران فعالیت می‌کنند تا انشالله در گام بعدی مقدمات سقوط صهیونیسم فراهم گردد.
ارسال نظرات