خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور:
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور گفت: ملت ایران با بصیرت، هوشیاری و حضور به موقع خود در حماسه 9 دی فتنه دشمنان را خثنی کردند.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۰۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام  احمد امامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور، در جمع کارکنان سپاه ناحیه ضمن تبریک هفته دانش و پژوهش با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: برخی از حوادث تاریخی نباید به راحتی از کنار آن گذشت بلکه باید در تاریخ انقلاب ما ثبت شود تا نسل های آینده از آنها درس بگیرند و با بصیرت و هوشیاری دوست را از دشمن تشخیص دهند مثل فتنه 88 که مردم ولایتمدار با حضور به موقع خود در حماسه 9 دی گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فتنه دشمنان را خثنی کردند.

 

حجت الاسلام  احمد امامی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، افزود: روز 9 دی روزی است که من دست عنایت خداوند را دیدم و روح سید الشهداء را لمس کردم.

 

وی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با شعار (لاشرقیه لاغربیه جمهوریه الاسلامیه) حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و تمام زنجیرهای بردگی و بندگی را از دست مردمان جهان باز کرده و باز خواهد کرد.

 

این مقام مسئول، ابراز داشت: این انقلاب موتور محرکی دارد به نام ولایت که این ولایت انقلاب را شکست ناپذیر و الحمدالله در جهان مقتدر معرفی کرده است که امروز تمام بزرگان و اندیشمندان جهان، تحلیل شان این است که آینده متعلق به اسلام است همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: به زودی اسلام پست های کلیدی جهان را به تصرف در خواهد آورد.

 

نه دی ماه یادآور حضور شکوهمند امت حزب الله و ولایتمداری است که جلوه قدر خدا بود حضوری با شعوری و شور که توانست طومار فتنه ی سبز مورد حمایت دنیای استکبار را در هم پیچید و اسلام ناب را مجددا احیاء کرده و انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه نماید.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور، یادآور شد: مردم در ایران همیشه تکیه گاهشان روحانیت بوده است، که دشمنان نتوانسته اند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت ما ملتی مقتدر است، اظهار داشت: بزرگترین دستاوردی که امروز داریم، احیا دین، ولایت مداری و جایگزینی ولایت به جای طاغوت می باشد، که این بزرگترین نعمت است.

ارسال نظرات