خبرهای داغ:
واحد مقاومت بسیج دبستان پسرانه امام حسین سیدالشهدا (ع) دوره دوم ویژه برنامه ای با فضاسازی زیبای کلاس و به صورت پژوهشی برای معرفی شهید تندگویان انجام داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۱۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

تقدیم به روح بلند شهید محمد جواد تندگویان:

آزاده صبور ، ای غریب همیشه آشنا               قصه مقاومت تو را ، نسیم به گوش هر درخت خواند

کوه در شگفت ماند        و فریاد مظلومیت تو را       پرنده تا دیار نور برد     ای آبدیده تر از پولاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غربت و مظلومیت شهید تندگویان به عنوان دومین وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران ما را بر آن داشت که طی مراسمی یاد این شهید بزرگوار را دوباره در خاطره ها زنده کنیم.

به مناسبت سالروز شهید تندگویان، صبح امروز واحد مقاومت بسیج دبستان پسرانه امام حسین سیدالشهدا (ع) دوره دوم ویژه برنامه ای که با فضاسازی زیبای کلاس و به صورت پژوهشی صورت گرفته است و با حضور مسئولین سپاه و آموزش و پرورش و شرکت نفت توسط دانش آموزان بسیجی اجرا شد.

این درس به صورت تدریس گروهی و مشارکت فعال دانش آموزان اجرا شد که آقایان سجاد سبزه کار، محمد جواد نورس، سجاد زرگری و امیر رضا غلامی و سروش ضیایی فرد به تحقیق و پژوهش درباره این شهید عزیز پرداختند و حاصل این پژوهش به صورت پرده نگار (پاور ) در کلاس ارائه گردید و در ادامه فیلمی به نمایش در آمد.

از انتصاب ایشان به مقام وزارت نفت و نحوه اسارت ایشان در جاده ماه شهر و مراسم تشییع و تحویل پیکر مطهر شهید در سال 1370  بود.

 

در خاتمه سرود  (( ایران )) سالار عقیلی به صورت همخوانی اجرا شد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها