خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

آمریکا خانه عنکبوت است که به زودی فرو می ریزد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: برخی از سران کشورها فکر می‌کنند که می‌توانند به آمریکا تکیه کنند حال آن که آمریکا خود خانه‌ای عنکبوتی است و در مدت کوتاهی فرو خواهد ریخت.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۲۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون مخالفت سازمان ملل با پایتخت بودن قدس اظهار کرد: سال‌ها است که آمریکا در اذهان و افکار عمومی منزوی شده است ولی به خاطر آن‌که سازمان‌های بین‌المللی تحت تسلط خودشان بود جرات و اجازه تبیین این موضوع را در مجامع بین‌المللی نمی دادند.
وی گفت:کشوری مانند آمریکا مدت ها است که با قدرت زور و پول آرا و نظرات کشور ها را خریده است ولی امروز دیگر نمی تواند از همین حربه استفاده کند.
وی ادامه داد: امروز انزوای آمریکا به قدری برای همگان آشکار و مشخص است که دیگر سازمان ملل مجبور به تبیین آن و مخالفت علنی با پایتخت بودن قدس کرده است.
این مسئول از همراهی همه کشورهای اسلامی برای مخالفت با پایتخت بودن قدس خبر داد و گفت: هر چه جهان اسلام منسجم‌تر و متحدتر باشد به ضرر رژیم‌های صهیونیستی و سلطه‌گر خواهد بود و ان شا الله با همین رویه می توان به آرمان ها بلند اسلام نزدیک شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تصریح کرد: افراد و مسئولین باید توجه بیشتری را نسبت به هم‌افزایی میان کشورهای اسلامی داشته باشند و تلاش خود را در این زمینه بیشتر نمایند.
حجت‌الاسلام معبودی تشریح کرد: برخی از سران کشورها فکر می‌کنند که می‌توانند به آمریکا تکیه کنند حال آن که آمریکا خود خانه‌ای عنکبوتی است و در مدت کوتاهی فرو خواهد ریخت.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: امروز که این هم‌اندیشی پیش آمده لازم است که مردم و مسئولین از این فرصت طلایی به بهترین نحو احسنت استفاده کرده و سبب همدلی بیشتر کشورهای اسلامی شود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها